سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز توزيع 80 هزار اصله نهال بین شهروندان اصفهانی/ امسال فقط گونه هاي مقاوم به کم آبي توزيع مي شود

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از آغاز توزيع 80 هزار اصله نهال بین شهروندان اصفهانی به مناسبت هفته درختکاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فروغ مرتضايي ن‍ژاد افزود: اين نهال ها از 15 تا 22 اسفند ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در فرهنگسراهاي مناطق توزيع مي شود و شهرونداني که پيش از اين از طريق كانال تلگرامي و درگاه اینترنتی اين سازمان ثبت نام کرده اند با مراجعه به اين مراکز، مي توانند علاوه بر دريافت نهال هاي خود جزوه آموزشي كاشت و نحوه نگهداري نهال ها را نيز دريافت کنند.

وی تأکيد کرد: براي حفظ محيط زيست به فرهنگسازي براي مشاركت همگاني در كاشت درخت و حفاظت از آنها نياز داريم و از اين رو، رويکرد و شعار امسال هفته درختکاري، "حفظ درخت، تداوم حيات" تعيين شده و نهال هاي ارايه شده نيز از 16 گونه مقاوم در برابر کم آبي، آفات و بيماري ها، سازگار و ماندگار در محيط زيست هستند که با هدف اجراي اصول "خشک منظرسازی شهري" به صورت رايگان بين شهروندان توزيع مي شود. 

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان اعلام کرد: در اين رابطه تلفن 24 ساعته سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري اصفهان به شماره 32670706 آماده پاسخگويي به سؤالات شهروندان عزيز است.

به گفته مرتضايي نژاد ، از امسال هيچ گونه گياهي با نياز آبي زياد در طرح هاي توسعه اي فضاي سبز شهر اصفهان كاشته نخواهد شد و علاوه بر آن از چمن هاي با مصرف آب کم در طرح هاي توسعه اي شهر استفاده مي شود.

 

انتهای پیام/م

 

توزیع نهال به مناسبت روز درختکاری

برچسب ها: شهرداری ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.