سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انسداد ۱۰۳ حلقه چاه غیرمجاز در فارس

مدیر عامل آب منطقه‌ای فارس از انسداد ۱۰۳ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان های داراب، کامفیروز (شهرستان مرودشت)، استهبان، جهرم، لار و سروستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضا دهقانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان فارس گفت: ۱۰۳ حلقه چاه غیرمجاز دیگر در راستای اجرای طرح تعادل بخشی منابع آب در مناطقی مانند داراب، کامفیروز (شهرستان مرودشت)، استهبان، جهرم، لار و سروستان پُر شد.

وی افزود: با اخذ دستور از مراجع قضایی و همکاری نیروی انتظامی عملیات پُرکردن چاه‌های غیرمجازدر شهرستان داراب تداوم یافت و ۱۸ حلقه چاه غیر مجاز دراین منطقه و ۶ حلقه نیز در شهرستان استهبان پُر شد.

دهقانی ادامه داد: این طرح در منطقه کامفیروز شهرستان مرودشت با پر کردن ۵۱ حلقه و در شهرستان جهرم با پر شدن ۱۱ حلقه چاه غیرمجاز اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس تعداد چاه‌های پر شده در شهرستان لارستان را ۱۷ حلقه و تعداد این چاه‌ها در شهرستان سروستان را ۲ حلقه اعلام کرد.

وی بیان کرد: این طرح تا پایان سال در استان فارس با پرکردن ۲ هزار و ۵۰۰ چاه غیر مجاز ادامه می‌یابد.

دهقانی اظهار کرد: بر اساس آمار‌های موجود، از سال ۹۲ تاکنون ۶ هزار و ۲۶۳ حلقه چاه غیر مجاز و فاقد پروانه بهره برداری در نقاط مختلف این استان پُر شده است.

مدیر عامل آب منطقه‌ای فارس تصریح کرد: بیشترین چاه‌های غیر مجاز که در برنامه پُر کردن قرار داده ایم مربوط به شهرستان‌های مرودشت و شیراز است (هر کدام ۲۵۰ حلقه چاه) و پیشتر نیز در شهرستان مرودشت ۱۹۲ حلقه چاه و در شهرستان شیراز ۱۶۴ حلقه چاه از مجموع چاه‌های هدف، پُر شده اند.
انتهای پیام/ر

۱۰۳ حلقه چاه غیرمجاز دیگر در فارس پُر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.