سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغازطرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷ در استان خراسان رضوی

طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷ امروز در استان خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، امروز در آغاز طرح نظارت اصناف در مشهد گفت: این سازمان به عنوان رئیس کمیته تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر استان، وظیفه تأمین کالا با کمک اتاق اصناف و جهاد کشاورزی را برعهده دارد.

علیرضایی افزود: همین راستا به منظور تنظیم بازار ایام پایانی سال و نوروز 97، اقلامی شامل برنج هندی و تایلندی، مرغ و گوشت و میوه تأمین شده است که از دهه سوم اسفند تا آخر فروردین با توجه به نیاز بازار، توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: توزیع حدود 5000 تن برنج از هفته گذشته آغاز شده است که شامل برنج هندی 1121 با قیمت هرکیلو 5600 تومان، برنج هندی 11PR با قیمت هرکیلو 2600 تومان و برنج تایلندی با قیمت هر کیلو 3900 تومان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، ادامه داد: همچنین حدود 5000 تن میوه شامل 3500 تن پرتقال و 1500 تن سیب، حدود 2000 تن مرغ منجمد با تاریخ مصرف طولانی با قیمت مصرف کننده 6200 تومان در مشهد و 6300 تومان در شهرستانها توزیع شده است.

علیرضایی گفت: حداکثر قیمت مرغ گرم 7500 تومان به تصویب رسید و حدود 1000 تن گوشت قرمز نیز در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است.

وی افزود: در حوزه کمیته نظارتی نیز با کمک اتاق اصناف و اتحادیه‌ها و دستگاه‌هایی از قبیل میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی بر بخش‌های صنفی و غیر صنفی، نظارت می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، با بیان اینکه استقرار 22 بازرس در قالب 11 تیم در نمایشگاه بهاره، 223 گشت بازرسی، استقرار 8 پایگاه ثابت بازرسی و انجام 95 گشت بازرسی در محدوده ثامن، از جمله برنامه های پیش بینی شده در این طرح است، گفت: محوریت نظارت در تمام گشت‌های نوروزی امسال، کالاهای اساسی، حوزه سلامت و فنی و خدماتی است و حوزه‌های غیر صنفی مثل حمل و نقل، مراکز اقامتی و بوستانها  نیز که مستقیما تحت پوشش اتحادیه‌ها نیستند نیز مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرند.

انتهای پیام//ف.ف

 

استقرار 22 بازرس در قالب 11 تیم در نمایشگاه بهاره مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.