سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن تفتیان به مرحله نهایی مسابقات جهانی دو و میدانی صعود کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از راه یافتن حسن تفتیان ، ورزشکار اهل تربت حیدریه و دونده جهانی، به فینال مسابقات جهانی دو و میدانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید حمیدرضا امینی گفت: مسابقات دو ومیدانی داخل صعود تفتیان به مرحله نهایی مسابقات جهانی دو و میدانی سالن قهرمانی جهان در رشته دوی 60 متر در شهر بیرمنگام انگلیس برگزار شد.

 وی افزود: مرحله نیمه نهایی این رقابتها با حضور دوندگان مطرح جهان از کشور های آمریکا و چین دیشب برگزار شد و تفتیان در جایگاه تنها نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی با ثبت رکورد 6 ثانیه و 57 صدم ثانیه به مرحله نهایی راه یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه  ادامه  داد: تفتیان نخستین ورزشکار تاریخ دو ومیدانی ایران است که به مسابقات جهانی این رشته راه یافته است.

امینی افزود: سریعترین مرد ایران و دونده المپیکی تربت حیدریه از ساعت 40 دقیقه بامداد امروز در مرحله فینال در رقابت سخت و نفس گیر با حریفان خود توانست با ثبت رکورد 6ثانیه و 53 صدم ثانیه در جایگاه پنجم دوی 60 متر قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: حسن تفتیان جوان پرتلاشی است که پس از سال ها تمرین سخت در پیست خاکی ورزشگاه تختی تربت حیدریه، توانست در دوی 100 متر در بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو، تا مرحله نیمه نهایی این رقابت ها پیش برود.

کسب عناونین قهرمانی جوانان آسیا در ماده دوی 100 متر، نفر اول مسابقات جهانی کازانوف قزاقستان و مسابقات آسیایی تایلند در ماده دوی 100 متر از سایر افتخارات حسن تفتیان است.

انتهای پیام//ف.ف

 

صعود تفتیان به مرحله نهایی مسابقات جهانی دو و میدانی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.