سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی انجمن قلم ایران مطرح کرد؛

کتاب های «حریم حرمت حرم» رونمایی شد/ جزئیات برگزاری جشنواره «چهل چراغ»

محسن پرویز گفت: کتاب های «حریم حرمت حرم» یکشنبه ساعت سه و نیم تا پنج بعد از ظهر رونمایی شد.

محسن پرویز، سخنگوی انجمن قلم ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کتاب های «حریم حرمت حرم» آثار منتخب جشنواره ای است که با همین نام برگزار شد. یک جلد از این کتاب ها داستان و جلد دیگرش شعر است. رونمایی از این کتاب‌ها روز یکشنبه هفته جاری در محل کتابخانه شهید دستغیب با همکاری انجمن قلم ایران و نهاد کتابخانه های عمومی برگزار شد.

وی افزود: اخیرا برگزاری جشنواره چهل چراغ به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در انجمن قلم ایران تصویب شد و فراخوان این جشنواره را تا پایان سال منتشر می کنیم.  در  این جشنواره آثاری را که در زمینه انقلاب اسلامی نوشته شده، به انجمن قلم ایران ارسال می شود. 40 داستان و 40 شعر را از میان آثار ارسالی به جشنواره چهل چراغ انتخاب و منتشر می کنیم و این آثار در واقع برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی چاپ خواهد شد. از بهمن ماه امسال تا بهمن ماه سال آینده که دوران چهل سالگی انقلاب اسلامی است، آثاری انتخاب و داوری خواهند شد و جوایزی را به برگزیدگان جشنواره چهل چراغ اهدا خواهیم کرد.

سخنگوی انجمن قلم ایران با اشاره به برگزاری جایزه «قلم زرین» در انجمن قلم ایران بیان کرد: داوران جایزه «قلم زرین»  برای بررسی اولین سری کتاب هایی که در  این جایزه ادبی در پنج حوزه داستان، شعر، پژوهش های ادبی، شعر و داستان کودک و نوجوان  شرکت می کنند تعیین شدند. تا پایان سال داوری ها انجام و در سال آینده تکمیل می شود. جایزه قلم زرین قرار است در 14 تیر ماه 97 برگزار شود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: معرفی کتاب ، ادبیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.