سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به بیش از ۵۸ هزار پرونده شبه قضایی در مازندران

۵۸ هزارو ۵۹۳ پرونده شبه قضایی تا پایان بهمن ماه امسال در اداره کل ثبت و اسناد و املاک مازندران رسیدگی شد.

محمد حسن بهادر، مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت : ۵۸ هزار و ۵۹۳ پرونده شبعه قضایی در این اداره کل و ۲۶ واحد ثبتی در استان تا پایان بهمن ماه امسال رسیدگی شده است.

وی افزود:  برای بیش از ۴۱ هزار پرونده قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های بدون سند رسمی و ۶ هزار و ۳۰۰ پرونده در اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و بیش از ۷ هزار پرونده اجرایی رسیدگی و رای صادر شد .

بهادر با بیان اینکه در این مدت نیز ۳۶۳ میلیارد و ۱۵ میلیون و ۳۰ هزار و ۱۲۹ تومان از مطالبات و معوقات بانک‌ها وصول شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۱ درصد رشد داشت گفت:  از میزان معوقات وصول شده بیشتر از ۱۷۴ میلیارد تومان مرتبط با بانک‌های دولتی و ۱۸۸ میلیارد آن نیز با تقاضای بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی بوده که از این نظر استان رتبه دوم کشور را بخود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۶۹۲ پرونده اجرایی تا پایان بهمن امسال مختومه شد افزود: تشکیل بیش از هزار و ۳۰۰ پرونده چک بلامحل و ۵۴۰ پرونده مهریه و اسناد تعهدی و ۴ هزار و ۸۰۰ پرونده برای اسناد رهنی و قرارداد‌های داخلی بانک‌ها از دیگر اقدامات دوایر اجرای اسناد رسمی این اداره کل در راستای تکالیف قانونی بوده است.

انتهای پیام/ر

رسیدگی به پرونده شبه قضایی در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.