سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کامیابی نیا: سه امتیاز بازی برابر الوصل امارات مهم است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار مهمی مقابل الوصل امارات داریم و سه امتیاز این بازی برای تیم ما از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی پرسپولیس درباره بازی برابر الوصل امارات اظهار کرد:  یک بازی مهم  برابر الوصل امارات داریم و سه امتیاز این بازی برای تیم ما اهمیت دارد.  بعد از باخت در دربی خودمان را برای مابقی بازی‌ها آماده می‌کنیم. درست است که دربی را باختیم، اما در دور رفت این تیم را شکست دادیم. فوتبال برد و باخت دارد. نه تنها من، بلکه همه بازیکنان تلاش می‌کنند که جایگاه پرسپولیس را ارتقا بدهند و هواداران در هر بازی خوشحال شوند.

او درباره دعوت هواداران  برای حضور در ورزشگاه گفت: امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند چرا که سه امتیاز این بازی بسیار مهم است و برای ادامه مسابقه‌ها به آن نیاز داریم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس  درباره تمدید قرارداد با پرسپولیس خاطر نشان کرد: خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم در سه سال اخیر در پرسپولیس بودم و با برانکو و چنین بازیکنانی بازی کردم. فصل گذشته قهرمانی شدیم و امسال هم قهرمانی ما صدردرصد است. خوشحالم در باشگاهی کار می‌کنم که هدف قهرمانی دارد. هنوز صحبتی با بازیکنانی که قرارداد ندارند، نشده است. باشگاه باید برنامه‌ریزی کند تا با همه بازیکنان صحبت کند. شرایط باشگاه خاص است. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که هواداران خوشحال شوند و بتوانیم به این روند خوب ادامه دهیم.

انتهای پیام/ 

اظهارات کامیابی نیا درباره بازی با الوصل امارات 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.