سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب استاد دانشگاه تبریزبه عنوان پژوهشگر جوان

حمید احمدی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تبریc به عنوان پژوهشگر جوان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، در لوح تقدیری که از سوی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران صادر و به امضای سعید سهراب‌پور، رئیس گروه علوم مهندسی و رضا داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم رسیده، آمده است: فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی‌داشت روز مهندسی در پنجم اسفندماه هر سال، به منظور تشویق پژوهندگان و دانشوران، از پژوهشگران جوان برجسته مهندسی کشور که امید آینده این مرز و بوم هستند و مشعل دانش مهندسی را فروزان نگاه می‌دارند، قدردانی و تجلیل می‌کند. گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم، جناب‌عالی را به پاس تلاش و خدمات ارزنده به عنوان پژوهشگر جوان مهندسی سال 1396در مهندسی عمران انتخاب کرده است.

همین گزارش حاکی است، این انتخاب براساس آیین‌نامه انتخاب مهندسان برجسته بوده و به جامعیت علمی، مسؤولیت‌پذیری، وقت‌شناسی، احترام به همکاران، اخلاق حرفه‌ای، کیفیت و نوآوری در تدریس، انتقال مفاهیم نو در کلاس درس و مشارکت مؤثر در برقراری ارتباط بین رشته تخصصی‌شان با جامعه و صنعت و ویژگی‌های پژوهشی این افراد، خدمات علمی، آثار برجسته پژوهشی اعم از مقاله، کتاب، گزارش علمی و نیز مورد استناد قرار گرفتن این آثار در سطح ملی و بین‌المللی توجه ویژه‌ای شده است.

خاطرنشان می‌شود،‌در آیین نکوداشت چهاردهمین دوره روز مهندسی و تجلیل از چهره‌های برگزیده مهندسی کشور در سال 96 که با حضور رضا داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم برگزار شد، از ۱۲ برگزیده مهندسی( 3 استاد، 3مهندس و ۶ پژوهشگر جوان برجسته مهندسی کشور)، منتخب فرهنگستان علوم تجلیل شد.

یادآور می‌شود، حمید احمدی، استادیار دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تبریز بوده و چاپ نزدیک 60 مقاله در مجلات ISI و مجلات علمی و پژوهشی، ارائه 48 مقاله در همایش های بین‌المللی و ملی، اجرای پنج طرح، تالیف دو کتاب، مؤلف کتاب برتر سال کشور در سال 92، پژوهشگر برگزیده جوان سال دانشکده مهندسی عمران، مؤلف پایان‌نامه برگزیده سال کشور در سال 92، استاد نمونه سال دانشکده مهندسی عمران، دبیری چندین همایش ملی و بین‌المللی، عضو کمیته مالکیت فکری و ... از جمله سوابق اجرایی، علمی و آموزشی این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز است.

 

انتهای پیام/ش

چاپ نزدیک به  60 مقاله پژوهشگر جوان در مجلات ISI

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.