سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازنگری و طراحی جدید مسیر پروازهای فرودگاه یاسوج

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بازنگری و طراحی جدید مسیر پروازهای فرودگاه یاسوج با مسئولان کشوری مطرح و این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج ؛   دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه زنده نگاه روز از شبکه استانی دنا گفت: پروازهای فرودگاه یاسوج از بالای کوه دنا عبور می‌کند که این مسیر مناسب نیست و چنانچه از کریدور هوایی اصفهان بین زردکوه چهارمحال و بختیاری و دنا عبور کند امکان خطر کمتر است.

محسن رضایی افزود: با متولیان امر، دولتمردان و مسئولان مجلس شورای اسلامی مذاکره خواهد شد تا در صورت امکان این کریدور هوایی بازنگری و به گونه‌ای طراحی شود که در صورت نامساعد بودن شرایط جوی خلبان به اندازه کافی دید داشته باشد.

وی ادامه داد: سه استان زاگرس نشین کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و لرستان وضعیت مشابهی به لحاظ جغرافیایی دارند.

رضایی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف، اضافه کرد: مشکلات و کاستی‌های این استان به طور ویژه در مجلس شورای اسلامی و دولت پیگیری می‌شود.

پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 59 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد و پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج ‌شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.

در روزهای گذشته در چند مرحله بقایای پیکرهای برخی جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج کشف و برای احراز هویت به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد.

انتهای پیام/ش

بازنگری مسیر پروازهای فرودگاه یاسوج

 

برچسب ها: هواپیما ، پرواز ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.