سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفهیم اتهام سه مرد درمورد انفجار مرگبار در شهر لستر انگلیس

طبق بیانیه پلیس لسترشایر انگلیس درباره انفجار مرگبار اخیر در شهر لستر که ۵ کشته بر جای گذاشته و نیز موجب ویرانی یک ساختمان در این انفجار شد، سه مرد تفهیم اتهام شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ پلیس انگلیس گفت: سه مرد روز شنبه در مورد انفجاری مرگبار در مرکز انگلیس که ۵ کشته بر جای گذاشت؛ تفهیم اتهام شدند. یک ساختمان نیز در این انفجار ویران شد.

پلیس لسترشایر در بیانیه‌ای گفت: این متهمان به ارتکاب جرایمی، چون آتش زدن به قصد به خطر انداختن زندگی افراد و نیز ۵ فقره قتل نفس متهم شدند­.

این انفجار روز ۲۵ فوریه در شهر لستر روی داد و موجب ویرانی یک سوپرمارکت و ساختمان دوطبقه فوقانی آن شد. همسایگان گفتند قدرت این انفجار به حدی بود که خانه‌های اطراف را تکان داد. یک زن ۴۶ ساله و دو پسر نوجوان وی همراه با دوستان آن‌ها که دو دختر ۱۸ و ۲۲ ساله بودند در این انفجار کشته شدند.

متهمان متعلق به شهر‌های لستر، کاونتری و اولدهام و همگی سی و چندساله هستند. آن‌ها روز دوشنبه در دادگاه محاکمه خواهند شد. پلیس انگلیس ۲ نفر را نیز در رابطه با این انفجار بازداشت کرده و در حال بازجویی از آنهاست.

انتهای پیام/

تشکیل دادگاه عاملان انفجار لستر انگلیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.