سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درویش: زمین دستگردی منجر به مصدومیت بازیکنانمان شد/ دایی عامل بیشتر دیده شدن سایپا است

مدیر عامل باشگاه سایپا گفت: مسئولان ورزشگاه دستگردی یک روز پولشان به تاخیر بیفتد، نامه اعتراض ارسال می‌کنند، اما تاکنون کیفیت آن را بالا نبرده اند.

رضا درویش در گفتگو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برتری ۲ بر صفر سایپا تهران مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر بیان کرد: خدا را شاکرم که بچه های سایپا با ارائه یک بازی خوب، توانستند فولاد را شکست دهند. فکر می کنم کمترین حق ما در این بازی به ثمر رساندن ۲ گل بود چراکه موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و حریف به جز تک فرصتی که در دقیقه ۹۰ از دست داد، موقعیت دیگری نداشت.

او درباره کیفیت پایین زمین چمن ورزشگاه دستگردی با وجود هزینه ۵۰ میلیونی باشگاه سایپا برای اجاره این زمین برای یک بازی گفت: متاسفانه این‌ زمین کیفیت خوبی ندارد و به همین دلیل مهرداد کفشگری و مهدی ترابی در بازی با فولاد دچار آسیب دیدگی شدند. متاسفانه مسئولان ورزشگاه دستگردی اگر یک روز پول اجاره دادن این زمین را دریافت نکنند به باشگاه سایپا نامه می زنند و ما را به زمین راه نمی دهند اما برای بالا بردن کیفیت آن کار خاصی انجام نمی دهند.

 چاره ای جز برگزاری بازی در ورزشگاه دستگردی نداریم

او ادامه داد: ما هم چاره ای جز برگزاری بازی هایمان در ورزشگاه دستگردی نداریم چراکه نمی توانیم در ورزشگاه آزادی یا تختی میزبان حریفان باشیم. ورزشگاه آزادی در اختیار پرسپولیس و استقلال است. رفت و آمد به ورزشگاه تختی هم برای بازیکنان سایپا مشکل است. امیدوارم در ۳۶ روزی که بازی های سایپا در ورزشگاه دستگردی برگزار نمی شود، کیفیت آن زمین بهتر شود تا بتوانیم به اهدافمان در این فصل دست یابیم.

برای حفط جایگاهمان باید پرسپولیس را شکست دهیم

درویش درباره دیدار بعدی سایپا مقابل پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان سایپا قصد دارند بین تیم های مدعی سهمیه آسیا باقی بمانند، باید بازی پرقدرت و خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهند تا با کسب ۳ امتیاز از این دیدار بیرون بیایند. قهرمانی پرسپولیس قطعی است اما تیم ما برای حفظ جایگاهش باید مقابل پرسپولیس به برتری برسد.

مدیرعامل باشگاه سایپا تصریح کرد: بازیکنان و کادرفنی خوب سایپا نشان داده اند مرد روزهای سخت هستند و می توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

برخی ایرانی ها قدر علی دایی را نمی دانند اما کل دنیا با احترام از او یاد می کنند

درویش درباره تمجید جیانی اینفانتینو از علی دایی در سفر اخیر رئیس فیفا به تهران گفت: شاید برخی در ایران قدر علی دایی را ندانند اما اگر از کشور خارج شوید، می بینید در سرتاسر کره خاکی فوتبال ایران را به اسم علی دایی می شناسند و با احترام خاصی از او یاد می کنند. روز گذشته مدیرعامل هاماربی سوئد به دلیل حضور علی دایی روی نیمکت سایپا، برای تماشای دیدار تیم ما با فولاد به ورزشگاه آمد و مدیران عامل ۲ باشگاه اسپانیایی و ایتالیایی هم درخواست کرده اند بازی ما و پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی ببینند.

دایی مهره ای گرانبها است

او افزود: در کنار اینکه باشگاه سایپا بهترین آکادمی و تیم های پایه را در اختیار دارد اما حضور علی دایی در تیم ما سبب شده است سایپا بیشتر دیده شود. کل دنیا به اقتدار و بزرگی علی دایی اذعان دارند اما متاسفانه در کشورمان برخی افراد ارزش این مهره گرانبها را نمی دانند.

درویش درمورد پرداخت بخش دیگری از مبلغ قرارداد بازیکنان سایپا گفت: پیش از بازی با فولاد بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان سایپا را پرداخت کردیم و تا پایان سال هم بخش دیگری از مطالبات آن را به حسابشان واریز می کنیم تا گوشه ای از زحمات آن ها جبران شود.

ترابی اظهاراتش نسبت به دروغگو بودن باشگاه سایپا را تکذیب کرد

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اظهارات مهدی ترابی مبنی براینکه بازیکنان سایپا به دروغ های مدیریت باشگاه برای پرداخت مبلغ قرارداد آن ها عادت کرده اند، بیان کرد: ترابی به ما اعلام کرد چنین حرفی درباره مدیریت باشگاه سایپا نزده است اما به هر حال بازیکنان روی پولشان حساب باز کرده اند و اگر پرداخت این پول مدتی به تاخیر افتد، دچار مشکل می شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.