سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۵ پروژه شهرداری زنجان در روزهای پایانی سال

۵ پروژه شهرداری زنجان در راستای آماده سازی شهر برای سال جدید افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ یگان انتظامی شهرداری، اولین سرای محله، تاکسی اینترنتی، اولین آبنمای موزیکال و تملک ۱۳ پلاک باقیمانده پروژه سبزه میدان طرح‌های افتتاحی امروز شهردازری بود.
موسوی معاون ساسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در آیین افتتاحیه این پروزه‌ها با اشاره به اینکه پروژه‌ها باید در زمان مناسب و تعیین شده به اتمام برسند گفت : بزرگترین سرمایه هر دولتی اعتماد مردم است. اگر پروژه‌ای در زمان تعیین شده به اتمام مرسد و به طول انجامد اعتماد مردم سلب می‌شود.
سردار آزادی فرمانده انتظامی زنجان با اشاره به افتتاح یگان انتظامی شهرداری زنجان گفت : یکی ازشاخصه‌های توسعه هر شهری نظم و انضباط می‌باشد.
سردار آزادی با بیان اینکه وحدت و همدلی مناسبی بین نیروی انتظامی، شهرداری و شورای شهر وجود دارد افزود: تعامل بین دستگاه‌ها باید به دور از مسائل حاشیه‌ای و جناحی باشد.
وی با اشاره به اینکه استان زنجان ۱.۳ درصد از جمعیت کشور را داراست و ازنظر وقوع جرائم جایگاه خوبی دارد گفت:: فقط نیم درصد از جرائم کل کشور در استان زنجان رخ می‌دهد و در بحث تعداد جانباختگان حوادث نیز آمار ۹ درصد کاهش یافته است.
شهردار زنجان با اشاره به طرح‌های افتتاحی گفت : یکی از اهداف افتتاح یگان انتظامی شهرداری مقابله با سد معبر و کاهش مشکلات ناشی از آن است.
معصومی با اشاره به اینکه یکی دیگر از طرح‌های افتتاحی، افتتاح سرای محله در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع است گفت::برای اینکه بتوانیم بیشتر از نظرات شهروندان استفاده کنیم به دنیال ایجاد سرا‌های محله هستیم.
وی همچنین به افتتاح آبنای موزیکال که در بلوار آزادی افتتاح شده است اشاره کرد و افزود: این آبنما در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان افتتاح شده است.
تاکسی اینترنتی هم دیگر طرح افتتاحی امروز بود.۶۰ تاکسی که دارای پروانه هستند از امروز از طریق اینترنت به مردم زنجان خدمت رسانی خواهند کرد.
تخریب ۱۳ پلاک باقی مانده پروژه سبزه میدان یکی از اقدامات مهم شهرداری در واپسین روز‌های سال است. آخرین تملکات پروژه سبزه میدان که شانل ۱۳ پلاک است با ۱۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

آغاز مقدمات اجرایی شدن طرح سبزه‌ میدان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.