سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار با خانواده هنرمند شهید حجت‎الاسلام قاسم جعفریان

به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، جمعی از هنرمندان چهارمحال و بختیاری با خانواده هنرمند شهید حجت‎الاسلام قاسم جعفریان دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، جمعی از هنرمندان بسیجی چهارمحال و بختیاری با خانواده هنرمند و شاعر شهید حجت الاسلام قاسم جعفریان در شهرکرد دیدار کردند.

در این دیدار ضمن قرائت بخشی از وصیت نامه و اشعار شهید حجت الاسلام جعفریان، از مادر و خانواده معزز این شهید والامقام با اعطای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام شهید قاسم جعفریان در سال ۱۳۴۴ در خانواده‎ای مذهبی در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. در دوران ابتدایی و راهنمایی از شاگردان ممتاز مدرسه بود و پس از آن برای ادامه تحصیل ابتدا وارد حوزه علمیه شهرکرد و سپس عازم قم شد. با آغاز دفاع مقدس، چندین بار در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت که سرانجام در هشتم بهمن ماه ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گردید و پیکر پاکش در گلزار شهدای زادگاهش شهرکرد به خاک سپرده شد.

۱۳ جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) همسر گرامی حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) و مادر ارجمند حضرت ابوالفضل العباس (ع)، به عنوان «روز تکریم مادران و همسران شهدا» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

دیدار با خانواده روحانی و شاعر شهید در شهرکرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.