سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین مایحتاج عمومی در روز‌های پایانی سال و تعطیلات نوروز در گیلان

مردم و گردشگران گیلانی نگران کمبود مایحتاج عمومی در روز‌های پایانی سال و تعطیلات نوروز نباشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمد درویش کردار رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت:طرح تنظیم بازار و طرح نظارت بر بازار ۲ اساس فعالیت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان است که در این راستا با رصد روزانه انبار‌های تهیه و توزیع، سرد خانه‌ها و واحد‌های صنفی در استان میزان کالا و مواد غذایی شناسایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ نگرانی در کمبود ارزاق عمومی در استان وجود ندارد افزود: با توجه به گردشگر پذیر بودن گیلان در تعطیلات نوروز، و با هماهنگی‌های انجام شده ارزاق عمومی به وفور در انبار‌ها، سرد خانه‌ها و واحد‌های صنفی وجود دارد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار‌های گیلان خبر داد و خاطر نشان کرد: این طرح با همکاری دستگاه‌های نظارتی- بازرسی استان از قبیل سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، پلیس و دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

محمد درویش کردار با بیان اینکه طرح تشدید نظارت به صورت محسوس و نامحسوس در ۲ مرحله روز‌های پایانی سال وتعطیلات نوروز انجام می‌شود افزود:در طرح نظارتی روز‌های پایانی سال مواد غذایی، آجیل فروشی، شیرینی فروشی، میوه فروشی، پوشاک و کیف و کفش مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند.

وی خاطر نشان کرد:در طرح تشدید نظارت تعطیلات نوروز نیز مراکز اقامتی- تفریحی، مراکز خدماتی، رستوران‌ها و حمل و نقل مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با ستاد خبری ۱۲۴ تماس بگیرند.

محمد درویش کرداربا بیان اینکه ماهانه حدود ۸۰۰ تا هزار پرونده تخلف در اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بررسی می‌شود افزود: گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور خرید، تقلب و کم فروشی مهمترین تخلفان واحد‌های صنفی هستند.

 

انتهای پیام/م.ع

گیلان با تامین مایحتاج عمومی آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.