سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلاح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه فروردین ماه ۹۷

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس، گفت: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از ۲۷ تا ۳۰ فروردین ماه ۹۷، برگزار می‌شود.

یاسر فلاح مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس در گفتگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از 27 تا ۳۰ فروردین ماه ۹۷ برگزار می‌شود که در این نمایشگاه شرکت‌های خارجی و داخلی حضور خواهند داشت.

وی، افزایش دانش سرمایه و ثبات مالی در جامعه و آشنایی کارکرد نوین بنگاه مالی از جمله بورس، بانک، بیمه و تأثیر آن در اقتصاد کشور را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست.

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس، از حضور ۱۲ کشور خارجی در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: در این نمایشگاه تلاش شده در بخش‌های سه گانه بورس، بانک و بیمه بتوان فرآیند‌های مشترک بین خود را تسهیل کرد و اتاق‌های گفتگو برای مذاکره طراحی شده است.

فلاح در ادامه یادآورشد: برای نخستین بار در راستای فرهنگ سازی در فاینکس ۲۰۱۸ رویدادی تحت عنوان بومی-نوفین‌تک با هدف فرهنگ سازی بازار سرمایه برای دانش آموزان در قالب مسابقات کسب و کار دانش آموزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
خبرنگار
۱۸:۳۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
نمایشگاه بورس، بانک و بیمه 27 تا 30 فروردین برگزار میشه
دکتر فلاح در مصاحبه های دیگر این را تاکید کردند