سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم نظارت جدی بر مراتع به عنوان یک سرمایه ملی و خدادادی

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان با اشاره به اهمیت منابع طبیعی بر لزوم نظارت جدی بر مراتع به عنوان یک سرمایه ملی و خدادادی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در دیداربا جمعی از کارکنان منابع طبیعی استان تشکیل حافظان انفال را یکی از کارهای خوب در منابع طبیعی عنوان کرد و افزود: باید کشاورزان را با آثار مخرب شخم زدن منابع طبیعی وکشت های مکرر این مراتع آشنا کرد تا بدین وسیله از تخریب آن جلوگیری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه نیروهای ستادی کارایی زیادی درمنابع طبیعی ندارند افزود: کارکنان منابع طبیعی باید در دشت ها به عنوان چشم وگوش منابع طبیعی حضور داشته باشند.

وی کار جهادی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی را از راه حلهای حفاظت از این منابع خدادادی در برابر تخریب ها دانست .

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان با اشاره به اینکه تعادل دام ومرتع وکشت باید مورد نظر متولیان امر قرار گیرد گفت: متولیان حوزه جهاد کشاورزی باید تدابیری بیاندیشند تا مقدار مورد نیاز از محصولاتی مانند سیب زمینی وپیاز را کشت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی حذف ظروف یکبار مصرف از مجالس و ادارت را یکی از کارهای مثمر ثمر در کاستن از آلودگی های خاک و منابع طبیعی ناشی از پلاستیک و میکرو پلاستیکها دانست.

وی با قدرانی از مجموعه جهاد کشاورزی استان در فعالیتهای مربوط به حوزه کشاورزی وخاک گفت: مجموعه شما نسبت به میانگین کشوری عملکرد قابل قبولی داشته است و تلاش شما بر این باشد تا حد توان در حراست وحفاظت از این منابع طبیعی بکوشید.

گفتنی است:هفته منابع طبیعی 15 تا 22 اسفند و شعار امسال این هفته ، منابع طبیعی با مردم و برای مردم است.

انتهای پیام/ن

 دیدار جمعی از کارکنان منابع طبیعی استان  با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.