سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده مردم اروميه در مجلس شورای اسلامی ؛

کارکنان مرزبانی ولايی ، ‌متعهد ،‌ زحمتکش و قطع به يقين گمنام هستند

نماينده مردم اروميه در مجلس شورای اسلامی در ديدار با فرمانده مرزبانی آذربايجان غربی گفت: کارکنان مرزبانی ولايی ، ‌متعهد ، ‌زحمتکش و قطع به يقين گمنام هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس، در دیدار با فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی ضمن تقدير و تشکر از تلاش تمامی مرزداران در برقراری امنيت پايدار در مرزهای استان اظهار کرد : مرزبانی به عنوان يک مجموعه منسجم، ولايت‌مدار و هماهنگ با ساير دستگاه‌های اجرايی می باشد .

وی مرزبانی را خط مقدم برخورد با هجمه‌های فرهنگی و توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اعم از قاچاقچيان و اشرار و متجاوزين مرزی دانست و تصريح کرد : خدمت در مرزبانی در اين شرايط سخت بالاترين عبادت است و تا يك شب در كنار دلاور مردان مرزبانی نباشيم نمی‌توان سختی كار آنها را احساس كرد .

نماينده مردم اروميه در مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه کارکنان مرزبانی ولايی، ‌متعهد،‌ زحمتکش و قطع به يقين گمنام هستند، یاد آور شد: قطعا با پيگيری اعتبارات انسداد مرزی با همراهی همه نمايندگان استان در مجلس شورای اسلامی و تلاش مستمر مرزداران ،  برای توسعه و رشد مرزبانی و خصوصا تحقق شعار سال که امنيت مرز پايه اصلی تحقق بخشيدن آن است ، تلاش خواهيم کرد.

در ادامه اين ديدار ، سردار عزت الله رشيديان فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت : مرزبانی آذربايجان غربی در سال توليد و اشتغال ، شعار مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) را سرلوحه کاری خود قرار داده و در راستای برقراری امنيت پايدار در مرزها و مشارکت و تعامل با جامعه و سازمان ها به اين امر مهم جامه عمل پوشانده است .

فرمانده مرزبانی آذربايجان غربی با تاكيد بر اجرای تعاملات هرچه بيشتر و حمايت همه جانبه از مرزبانی افزود: اولويت كاری مرزبانی تامين امنيت مرزها بوده و در راستای اوامر فرماندهی معظم كل قوا( مدظله العالی) و تدابير سردار فرماندهی مرزبانی ناجا گام برداشته و در همه حال در ايجاد امنيت مطلوب پای كار بوده و تمام تلاش خود را برای حفظ امنيت و آرامش مردم و مرزنشينان به كار می بندد

و ی افزود: مرزبانی آذربایجان غربی با تعاملی که با مرزنشينان برقرار کرده‌ است توانسته‌ به لطف خدا امنيت را به بهترين شکل ممکن به مردم عزيزمان تقديم کند.

انتهای پیام/ح

دیدار نماینده مردم ارومیه در مجلس با فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی

برچسب ها: مجلس ، مرزبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.