سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فغانپور: تغییر لباس‌های تیم ملی در جام جهانی شایعه است

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: بحث قطع همکاری با آدیداس و تغییر لباس‌های تیم ملی در جام جهانی شایعه است.

 صفی الله فغانپور مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره شایعه فشار به فدراسیون فوتبال برای لغو قرارداد با آدیداس و عقد قرارداد با شرکتی که بتواند حامی مالی تیم ملی باشد، گفت: برای لغو قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس و امضاء قرارداد با شرکتی که بتواند از آن پول بگیرد اظهار داشت: اگر شرایط عقد قرارداد فدراسیوت با شرکت های معتبر و درآمدزایی کافی فراهم بود، با آدیداس به توافق می رسیدیم و این شرکت آلمانی از فدراسیون حمایت مالی می کرد. این موضوع شایعه است.

او ادامه داد: تمام اقدام های تامین البسه تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فراهم شده است. حتی پیراهن اول و دوم ایران مورد تائید قرار گرفته و در فیفا ثبت شده است. بنابراین امکان تغییر لباس های تیم ملی وجود ندارد. قرار است این لباس اواخر اسفند و با حضور بازیکنان و کادرفنی تیم ملی رونمایی شود و فشار خاصی وجود ندارد که بخواهیم با آدیداس قطع همکاری کنیم.

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال و عضو تیم مذاکره کننده ایران با آدیداس درباره اینکه شنیده می شود مهدی تاج از جیانی اینفانتینو درخواست کرده است درصورت امکان تیم ملی ایران به جای آدیداس با لباس های دیگری در جام جهانی شرکت کند، گفت: به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد چراکه پس از ثبت لباس تمام تیم های ملی در جام جهانی دیگر امکان تغییر آن وجود ندارد.

انتهای پیام/

اظهارات فغانپور در رابططه با لغو قرار داد فدراسیون فوتبال با آدیداس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.