سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اولین برنامه نوروزی شبکه سه سیما از امشب روی آنتن می‌رود

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «زمانی برای خندیدن» گفت: سری دوم این برنامه از امشب روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

عباس قنبری تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «زمانی برای خندیدن»، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پخش سری دوم این برنامه گفت: سری دوم برنامه تلویزیونی «زمانی برای خندیدن» از امشب ساعت 19:45 از شبکه سه سیما پخش می شود.

وی افزود: بیش از هزار نفر برای این مسابقه از سراسر ایران ویدئو ارسال کرده‌اند و با انتخاب داوران، 75 نفر در مسابقه زمانی برای خندیدن به رقابت می پردازند.

قنبری ادامه داد: داوران این مسابقه آقایان بیژن امکانیان و محمدرضا هدایتی و خانم‌ها شقایق دهقان و سحر زکریا هستند. اجرای این مسابقه را آقای «کیوان ساکت اف» به عهده دارد. تعداد برنامه های زمانی برای خندیدن 32 برنامه خواهد بود و هر کدام به مدت 55 دقیقه پخش می‌شود.

گفتنی است؛ سری اول برنامه «زمانی برای خندیدن» با اجرای عبدالله روا و داوری شهره لرستانی، نصرالله رادش، حسین رفیعی، سید مهرداد ضیایی اسفند 95 و فروردین 96 روی آنتن رفت.

انتهای پیام/

سری دوم زمانی برای خندیدن روی آنتن می‌رود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ایران
۱۲:۰۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
با سلام .ضمن تشکر از برنامه بسیار بسیار جالب و جذاب زمانی برای خندیدن .در مسابقه بین محمد شعبانپور و معین صاحبی و همچنین ارزیابی برنامه های گذشته واقعا حق محمد شعبانپور بود که بیاد بالا خواهش میکنم نزارین این استعداد بینظیر حذف بشه .متشکرم .ایرج عباسی