سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امور تربیتی؛

شرکت ۹۸ هزار دانش آموز در مسابقات حوزه فرهنگی

 مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال بیش از ۹۸ هزار دانش آموز در استان در مسابقات حوزه پرورشی وفرهنگی شرکت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: این دانش آموزان در مسابقات قرآن، عترت و نماز، فرهنگی و هنری، پرسش مهر، تحقیق وپژوهش، درس‌هایی از قرآن است که ۱۴ هزاردانش آموز در مرحله استانی در طول سال تحصیلی در این مسابقات شرکت کردند.

هادی زارع پور در همایش هفته امور تربیتی با حضور ۲۰۰ نفر از فرهنگیان افزود: بزرگترین بخش این مسابقات مربوط به قرآن، عترت ونماز است که به صورت دوره‌ای در شهرستان‌ها،مناطق و سالانه با حضور بیش از ۲ هزار شرکت کننده برتر برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان هم گفت:تحقق تربیت مستلزم فعالیت، کارکرد و هماهنگی مطلوب ۳ نهاد خانواده، جامعه ونهاد تعلیم وتربیت آموزش وپرورش است.

سیدبهاءالدین ملک حسینی افزود: فضا‌های ارتباط جمعی فراوان و وجود شبکه‌های مجازی ایجاب می‌کند که روش‌های جدیدی برای تربیت مطلوب بکار ببریم.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان گفت: درسند تحول بنیادین از معلم به عنوان مربی نام برده شده وتحقق این سند فعالیت همه معلمان ومدیران به عنوان مربی همراه با فعالیت‌های دیگر است.

وی به اولویت توسعه وترویج وتعمیق فرهنگ نماز در مدارس اشاره کرد وافزود: برگزاری نماز جماعت در زنگ نماز در مدارس برمبنای سند تربیتی است که باید با برنامه ریزی مدیر مدرسه محقق شود.

ملک حسینی اضافه کرد: امسال ۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز دوره متوسطه در اردوی راهیان نور شرکت کردند.

وی گفت:امسال دانش آموز استان ۲۲ رتبه ملی در قرآن، نماز وعترت، ۱۳ رتبه در پرسش مهر ریاست جمهور،۱۷ رتبه مسابقات فرهنگی وهنری وهمچنین فرهنگیان در بخش‌های الگوی تجارب برتر و ۲ رتبه برتر در سبک زندگی کسب کردند.

در این آئین از خانواده شهیدان سیدمحمدرضا جهان نژادیان، سیدرحیم محمودی وفرج الله باقرپور از شهدای عرصه امور تربیتی وفرهنگی تقدیر شد.

از ۸ اسفندماه تا ۱۴ اسفندماه به نام هفته امور تربیتی وتربیت اسلامی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش

 ۹۸ هزار دانش آموز در مسابقات حوزه فرهنگی شرکت کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.