سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از برترین های ورزش بابل

مراسم قدردانی از برترین‌ های ورزش بابل ۱۷ اسفند ماه برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حبیب امیر نیا رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل گفت: اداره ورزش و جوانان بابل قصد دارد در پایان سال از برترین ها، خیران و هیات های پویای  ورزش شهرستان بابل قدردانی کند.

وی افزود: در این مراسم قصد داریم تا از مدال آوران جهانی و آسیایی رده های سنی مختلف بانوان و آقایان در سال ۹۶ قدردانی کنیم.

 رییس اداره ورزش و جوانان بابل گفت: همچنین جهت ارج نهادن به نیت خیر ورزشیاران که در سال ۹۶ حامی ورزش شهرستان بوده اند‌ از این عزیزان نیز تقدیر می شود.

امیرنیا افزود: با توجه به بررسی های به عمل آمده براساس معیار و شاخص ها، برترین هیات های شهرستان در این مراسم معرفی و از آنان قدردانی خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان بابل با بیان اینکه این مراسم با حضور مهمانان ویژه کشوری، استانی و شهرستانی در تاریخ ۱۷ اسفند ۹۶ در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با شکوه خاصی برگزار خواهد شد، افزود: تاریخ ورزش شهرستان بابل دارای ۸ ورزشکار المپیکی است.

امیرنیا، تبین وضعیت ورزش شهرستان در سال ۹۶ و ترسیم برنامه اداره برای سال ۹۷، ایجاد انگیزه برای هیات های ورزشی جهت فعالیت پویاتر در سال ۹۷، ایجاد انگیزه برای ورزشکاران در جهت گام نهادن در رویدادهای المپیک، جهانی و آسیایی را مهم ترین اهداف برگزاری مراسم قدردانی از برترین های ورزش بابل برشمرد.

انتهای پیام/ م

معرفی برترین ورزشکاران بابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.