سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ ساعت تمام خطوط ارتباطی در شهرستان جم قطع شد

۶ ساعت تمام خطوط ارتباطی در شهرستان جم قطع شد که دیدار پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان تحت تاثیر این قطعی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس مخابرات شهرستان جم از قعطی شش ساعته تمامی ارتباطات در جم خبر داد و اظهار داشت: همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان به مدت شش ساعت تمامی خطوط تلفن ثابت، همراه اول، ایرانسل و اینترنت شهرستان جم قطع شد.

عسکر پیمانی افزود: دلیل اختلال در خطوط ارتباطی شهرستان جم، قطع شدن فیبر نوری در مسیر جاده بندر سیراف به جم بود.

وی دلیل این اختلال را عدم استعلام گیری دستگاه حفار از اداره مخابرات شهرستان جم عنوان کرد و گفت: اداره آبفار روستایی جم بدون هماهنگی و استعلام از اداره مخابرات اقدام به حفاری در مسیر جاده سیراف به جم کرده بود که متاسفانه کابل اصلی فیبر نوری قطع شد.

رئیس مخابرات شهرستان جم با اشاره به رفع مشکل خطوط مخابراتی جم بیان کرد: با تلاش دو اکیپ فنی مخابرات، پس از شش ساعت کابل فیبر نوری را تعمیر شد و اکنون تمامی خطوط ارتباطی در شهرستان جم وصل است.

این در حالی است که به سبب عدم ارتباطات در شهرستان، کار بازاریان جمی تعطیل شده بود و مردم را پای صفوف طولانی دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها کشاند.

این اختلال ارتباطی همچنین بازی پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان را نیز تحت تاثیر خود قرار دارد بهطوری که خبرنگار خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها نتوانستند حواشی نیمه دوم این بازی و کنفرانس خبری بعد بازی مربیان دو تیم را به موقع منعکس کنند.

انتهای پیام/م

قعطی ۶ ساعته تمام خطوط ارتباطی در شهرستان جم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.