سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله نوری همدانی:

حجاب یک مسئله قرآنی است/اهتمام ویژه بر حل مشکلات معیشتی مردم

آیت الله نوری همدانی گفت:حجاب یک مسئله قرآنی است،بانوان باید به شیوه اسلامی حجابشان را رعایت کنند.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در دیدار با پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت الیگودرز که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، شکرگذاری نعمت‌ها را سبب افزایش آن‌ها دانست و اظهار داشت: در 70 جای قرآن کریم موضوع شکرگذاری آمده است و انسان مؤمن بعد از شناخت نعمت‌های خداوند اقدام به شکر گذاری می‌کند.

وی با اشاره به سوابق انقلابی مردم لرستان گفت: استان لرستان منطقه‌ای ولایت‌مدار است و ازنظر سوابق انقلابی و تاریخی جایگاه بسیار بالایی دارد و در دوران دفاع مقدس به‌وضوح جایگاه خود را مردمان این منطقه به اثبات رسانده‌اند.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر لزوم دشمن‌شناسی و مقابله با آن‌ها اظهار داشت: این انقلاب در سایه ولایت مداری به وقوع پیوسته است و مردم درنتیجه ولایت مداری از زیر یوغ استکبار جهانی رهایی یافتند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به ارکان انقلاب اسلامی یعنی مردم، اسلام و ولایت‌فقیه ابراز کرد: به عرصه آمدن مردم در انقلاب اسلامی سبب پایداری آن شد و این امر سبب شده تا دشمنان انقلاب اسلامی از پای ننشینند و همواره با جمهوری اسلامی ایران به دشمنی بپردازند.

وی با اشاره به مسئله حجاب اجباری گفت: حجاب بانوان یک مسئله قرآنی و یکی از مسلمات اسلام است و در کشوری که بر مبنای اسلام تشکیل‌شده است بانوان باید به شیوه اسلامی حجابشان را رعایت کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم آمریکا، انگلیس و آلمان را جزو دشمنان اسلام دانست و تأکید کرد: تنها با پیروی از ولی‌فقیه زمان است که می‌توان به مقابله با این دشمنان پرداخت و به خودباوری و شجاعت رسید.

آیت‌الله نوری همدانی مطرح کرد: امام خمینی(ره) سبب شد تا نقاب از چهره غرب کنار برود و بتوان دشمنان انقلاب و اسلام را بهتر شناخت، همچنین مسئولان امروز وظیفه رفع مشکلات اقتصادی مردم را دارند و باید در حل مسئله گرانی و مشکلات اقتصادی مردم اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/ش

دیدارپیشکسوتان عرصه ایثار الیگودرز با آیت الله نوری همدانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.