سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والورده: لاس پالماس با پنالتی نامرئی به تساوی رسید

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از توقف یک بر یک برابر لاس پالماس داور را مقصر رقم خوردن این نتیجه دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از هفته بیست‌و‌ششم لالیگا، تیم بارسلونا در خانه لاس پالماس به تساوی یک بر یک رضایت داد تا اختلافش در صدر جدول با تیم دوم به 5 امتیاز کاهش پیدا کند.

بارسلونا با گل مسی در دقیقه 21 بازی پیش افتاد اما میزبان با گلی که جاناتان کالری در دقیقه 48 به ثمر رساند، شکست را با تساوی عوض کرد.

ارنستو والورده سرمربی بارسا بابت اعلام این پنالتی از دست داور بازی عصبانی بود و گفت: "این پنالتی به ما لطمه زد، ما دیدیم که آنها با یک پنالتی نامرئی به تساوی دست یافتند.آنها بعد از پایان نیمه اول قوی تر شدند و ما را نگران کردند."

والورده با عصبانیت از داور مسابقه که خطای هند آشکار لئاندرو چیچیسولا، بازیکن لاس پالماس را ندید، افزود: "من نمی خواهم داوری را تجزیه و تحلیل کنم.بین دو نیمه درباره خطای هند عمدی و آشکار دروازه‌بان حریف خارج از محوطه، با داور صحبت کردم."

والورده درباره پنالتی لاس پالماس هم گفت:"پنالتی؛ من هنوز نمی دانم که او چرا پنالتی گرفت. در رختکن هم مشخص نشد که چه کسی و چه کار کرده که پنالتی اعلام شد. "

سرمربی بارسلونا درباره مسابقه هم بیان کرد: "ما خیلی امید داشتیم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم. در نیمه اول شما می‌توانستید خطر را احساس کنید به خصوص با آن همه کارت زردی که داده شد.ما در نیمه اول پیش افتادیم اما برتریمان خفیف و شکننده بود. لحظه اعلام پنالتی به خاطر چگونگی وقوعش، به ما ضربه زد. بعد از آن هم حریف خوب دفاع کرد و ما سعی کردیم که گل بزنیم."

والورده افزود: "بازی ما استحکام اندکی داشت و همین موضوع به ضرر ما تمام شد. بازی روز یکشنبه بسیار مهم است. فاصله ما با اتلتیکومادرید (رده دومی) کاهش پیدا کرده است اما هنوز امیدواریم چون این فاصله برای هفته‌های باقیمانده بسیار مهم است."


والورده همچنین از بازی خط حمله تیم خود انتقاد کرد؛ زیرا آنها چندین فرصت را از دست دادند و بیان کرد: " ما در برخی لحظات عجول بودیم، در پاس های نهایی، تصمیم های نهایی، دقت نداشتیم. "


انتهای پیام/


انتقاد والورده از داور دیدار بارسا- لاس پالماس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.