سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمالی در شانزدهمین کنگره حزب مردم سالاری:

دولت نسبت به اقدامات موسسات بی اعتبار در قبال مردم اظهار بی مسئولیتی کرد/ باید طرح پارلمان اصلاحات را ملی بدانیم

رئیس خانه احزاب ایران گفت: متاسفانه دولت ما نسبت به آنچه که موسسات بی اعتبار در قبال مردم انجام دادند اظهار بی مسئولیتی کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین کمالی رئیس خانه احزاب ایران در شانزدهمین کنگره سراسری حزب مردم سالاری درباره طرح پارلمان اصلاحات، اظهار کرد: طرح اولیه پارلمان اصلاحات از سوی نجفی مطرح شد اما کنار گذاشته شد ولی با همت کواکبیان و دوستانش این طرح سازمان یافته شد.

وی ادامه داد: باید این طرح را ملی بینیم چرا که اگر می‌خواهیم چیزی جا بیفتد، باید عموم را صاحب آن بدانیم تا مورد پذیرش واقع شود.

کمالی ضمن انتقاد به عملکرد دولت در مدیریت موسسه‌های اعتباری، گفت: متاسفانه دولت ما نسبت به آنچه که موسسات بی اعتبار در قبال مردم انجام دادند اظهار بی مسئولیتی کرد. ظاهرا بقیه مسائل هم برایشان مهم نیست چون عادت کردیم از کنار مسائل به راحتی عبور کنیم.

دبیرکل حزب اسلامی کار با اشاره به اینکه در هر ساعت 18 طلاق ثبت می‌شود، بیان کرد: حداقل 5 میلیون بیکار در کشور داریم و آمارهایی که در این مورد اعلام می کنند، واقعی نیست.

کمالی تاکید کرد: نیاز امروز کشور گفت‌وگوی سیاسی است که متاسفانه ما آن را انجام نداده ایم. هیچ وقت هم به گفت‌وگوی دو سویه عادت نداشتیم و حتی در محیط کار خانواده و محیط تولید هم این روابط حاکم نیست.

رئیس خانه احزاب ایران ادامه داد: گفت‌وگو در سیستم ما تعطیل است. فقر و گرسنگی خنده را بر لب‌ها خشک می‌کند.

دبیرکل حزب اسلا می‌کار اضافه کرد: احزاب نقشی را که باید داشته باشند، ندارند. رقابت در کشور ما براساس برنامه وجود ندارد تا رقبا بتوانند طبق آن برنامه را نقد کنند.

کمالی بیان کرد: متاسفانه شورای شهر برنامه‌هایی که شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در مدت یک سال نوشته را کنار گذاشته اند، چون یاد نگرفته ایم با برنامه حرکت کنیم.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه احزاب اولین کاری که باید در کشور بکنند، این است که ثابت کنند سیاسی نیستند و برای کسب قدرت نیامده اند و اگر برای کسب قدرت آمده باشند به آنها اجازه فعالیت نمی‌دهند در حالی که وظیفه احزاب کسب قدرت است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.