سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوسان بهای نفت در معاملات امروز بازار آسیا

بهای نفت در معاملات امروز بازار آسیا در پی درخواست رئیس‌جمهور آمریکا برای اعمال تعرفه‌های گمرکی سنگین بر واردات آلومینیوم و فولاد، با نوسان همراه بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، بهای نفت روز جمعه در پی درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای اعمال تعرفه‌های گمرکی سنگین بر واردات آلومینیوم و فولاد که نگرانی از جنگ تجاری را دوباره زنده کرده است، در بازار آسیا نوسان پیدا کرد.

در معاملات الکترونیک صبح امروز بازار آسیا، هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا (وست تگزاس اینترمیدیت/ نفت خام پایه آمریکا) برای تحویل در ماه آوریل با هفت سنت کاهش، ۶۰ دلار و ۹۲ سنت معامله شد. اما بهای هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه مه ۴ سنت افزایش یافت و به ۶۳ دلار و ۸۷ سنت رسید.

رئیس جمهور آمریکا پنجشنبه اعلام کرد برای حمایت از تولیدکنندگان آمریکایی و کمک به اشتغال در این کشور، تعرفه‌های سنگینی بر واردات فولاد و آلومینیوم به آمریکا اعمال خواهد کرد؛ تصمیمی که می‌تواند جنگی تجاری را بین آمریکا و شرکای اصلی تجاری این کشور رقم بزند.

استفان اینس، تحلیل‌گر «اوآندا»، اعلام کرد: «بازار نفت به علت نگرانی‌ها در مورد افزایش تولید آمریکا هفته سختی را پشت سر گذاشت».
انتهای پیام/

بهای نفت در بازار آسیا امروز با نوسان همراه بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.