سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

جدیت در جستجوی جان باحتگان حادثه سقوط هواپیما

عملیات انتقال پیکر‌ها باید ازامروز تا قبل از روز دوشنبه انجام شود و از این فرصت اندک حداکثر استفاده را ببریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ معاون عمرانی استاندار در نشست ستاد مدیریت بحران که با حضورتیم‌های تخصصی امدادی برگزار شدبا اشاره به سخت گذر بودن منطقه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا گفت: نیرو‌های اعزام شده بدون هماهنگی با تیم‌های تخصصی نباید به این محل صعودکنند.
عزیز فیلی افزود: براساس آخرین پیش بینی‌های سازمان هواشناسی از دوشنبه هفته آینده سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود و عملیات انتقال پیکر‌ها باید از امروز تا قبل از روز دوشنبه انجام شود و باید از این فرصت اندک حداکثر استفاده را ببریم.
معاون عمرانی استاندار از اعزام ۳۰ نفر از کوهنوردان حرفه‌ای از سوی نهاد‌های غیرمردمی به استان خبر داد و اضافه کرد: این افراد در کنار سایر تیم‌های امدادی در روز‌های آینده برای حستجوی پیکر‌ها کمک می‌کنند.
فیلی با اشاره به اینکه این عملیات از ساعت ۹ صبح امروز در ارتفاع دنا آغاز شد و بالگردها نیز در محدوده عملیاتی مستقر خواهند شدگفت: ۱۰ تیم ۳ نفره با بالگرد به منطقه هلی برن و پرواز تیم‌ها در ۲ عملیات انجام می‌شوند.
وی افزود: به دلیل شرایط خاص جوی و امکان وقوع بهمن دو تیم ۳ نفره کار انتقال اجساد را انجام می‌دهند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای اجرای عملیات دو جبهه شمالی و جنوبی پیش بینی شده است ادامه داد: گروه‌های امدادی در این دو جبهه به ارتفاعات دنا صعود خواهند کرد.
معاون عمرانی استاندار ادامه داد: باتوجه به آفتابی بودن منطقه از امروز به مدت ۴ روز پرواز‌ها و اعزام نیرو‌ها با جدیت بیشتری آغازشد.
فیلی خواستار استفاده از تمامی تجهیزات و امکانات دستگاه‌های اجرایی استان برای پیداکردن پیکر جانباختگان و انتقال آن‌ها به پایین شدو گفت: از کوهنوردان داوطلب محلی برای کمک به تیم‌های امدادی استفاده می‌شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخت گذر بودن منطقه گفت: اولویت نخست ما جستجوی پیکر‌ها و انتقال آن‌ها و پس از آن پیدا کردن جعبه سیاه هواپیما است.

 انتهای پیام/غ

 جدیت در جستجوی اجساد سقوط هواپیما

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.