سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمانان مدال آور کرمانشاهی به کمک کودکان بی سرپرست می آیند+تصاویر

نخستین مجمع عمومی موسسه قهرمانان با حضور قهرمانان‌، مدال‌آوران‌، ورزشکاران‌، افتخار‌آوران در آوردگاه‌های جهانی‌، آسیایی، المپیک و پارالمپیک در کرمانشاه برگزار شد.

سونیا گماری دبیر مجمع عمومی قهرمانان در گفتگو با  خبرنگار گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت: این مجمع با  هدف استعدایابی کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست و کودکان  کار  در زمینه ورزش های حرفه ای  تشکیل شده است و نخستین جلسه این مجمع است که قرار است رییس و اعضای شورای مجمع نیز در این جلسه معرفی شوند.

 

ملی پوش قایقرانی  گفت: قهرمانان با  همکاری  در تلاشن که  بتوانیم در آینده نخبه های خوبی از این کودکان پرورش دهیم همان طور که  نخبگانی همیشه از دل این کودکان  پرورش یافته است  و به مجامع بین المللی راه پیدا کرده اند.

گماری افزود: می توانیم این قول را بدهیم که  اگر انجمن خوب پیش رود بتوانیم این موضوع را نیز در سطح کشور پیگیری کنیم و  انجمن کشوری با حمایت قهرمانان ملی کشور برای استعدایابی کودکان کم بضاعت  تشکیل دهیم.

 

سونیا گماری از ملی پوشان تیم قایقرانی است که توانست در سال 2014 مدال  برنز مسابقات آسیایی بخش اسلالوم را کسب کند .

گفتنی است در این مجمع  علی مظاهری  مریم هاشمی  بهزاد خالوندی سونیا گماری و  سعید احمدی  شهنام نظر پور  سامان حیدری دیگر قهرمانان مدال آور کرمانشاهی حضور داشتند.

انتهای پیام/ز

 

استعدادیابی کودکان بی سرپرست با کمک قهرمانان مدال آور کرمانشاهی 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.