سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصويب ٣٣ طرح اشتغالزايی در شهرستان سردشت

فرماندار سردشت از تصويب ٢٣ طرح مشمول قانون حمايت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و ١٠ طرح مشمول اشتغال فراگير در كارگروه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ نژاد جهانی فرماندار سردشت در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاری شهرستان سردشت كه با حضور نماينده مردم پيرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از تصويب ٢٣ طرح مشمول قانون حمايت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و ١٠ طرح مشمول اشتغال فراگير در كارگروه شهرستان خبر داد و گفت: اعتبار برآورد شده برای طرحهای اشتغالزايی روستای عشايری ٢٥ ميليارد و ٦٤٦ ميليون تومان است كه با اجرای آنها برای ٧٥٢ نفر اشتغال ايجاد می شود.

وی ادامه داد: اعتبار برآورد شده برای طرحهای مشمول اشتغال فراگير ٣٢ ميليارد و ٢٣٩ ميليون تومان است كه با اجرای آنها نيز برای ١٣٩ نفر اشتغالزايی می شود.

جهانی افزود: از ابتدای تصويب اين طرحها كارگروه شهرستان فعاليت خود را براي جذب حداكثری تسهيلات آغاز كرده و در فرصت ها و برنامه های مختلف و همچنين در فضای مجازی اطلاع رسانی خوبی برای تشويق و ترغيب كارآفرينان انجام گرفته است.

فرماندار سردشت در ادامه از پيگيريهای نماينده مردم پيرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی برای بحث فوق العاده مناطق جنگی تقدير نمود.

رسول خضری نماينده مردم پيرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی نيز در اين جلسه از قانون حمايت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و طرح اشتغال فراگير به عنوان فرصتی بالقوه برای ايجاد اشتغال پايدار ياد كرد و گفت: اگر پتاسيل های سرمايه گذاری شهرستان شناسايي و اولويت بندی شوند و آسيب و موانع اجرای اين طرحها برطرف گردد می توان از ظرفيت اين دو طرح برای ايجاد اشتغال پايدار و كاهش بيكاری به بهترين شيوه بهره برد.

 وی با اشاره مرز كيله سردشت گفت: مرز كيله صادرات محور است و برای كشور ارز آوری دارد و اين شرايط فرصت خوبی جذب سرمايه گذاران است.

خضری با بيان اينكه امنيت كشور در گرو تامين معيشت مرزنشينان است افزود:شهرهای مرزی سردشت و پيرانشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ايستادگی كردند و الان استحقاق بهترين خدمات را دارند.

انتهای پیام/م

33 طرح اشتغالزايی در شهرستان سردشت به تصویب رسید

برچسب ها: اشتغال ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.