سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختتامیه جشنواره قرآنی فداییان اسلام در زاهدان برگزار شد

اختتامیه جشنواره قرآنی فداییان اسلام در سالن همایش‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزارشد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین احمد راهداری امام جمعه موقت زاهدان در مراسم اختتامیه جشنواره بزرگ قرآنی فدائیان اسلام که برای گرامیداشت یاد شهید نواب صفوی در زاهدان  اظهار داشت: به طور قطع قرآن کتابی مقدس است که وقتی انسان در آن غوطه ور شد جز سعادت ابدی چیزی نصیبش نخواهد شد.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه با قرآن بشر به هدایت می‌رسد، افزود: قرآن تقوا را نصیب انسان‌های مومن و متدین می‌کند.

وی ادامه داد: بهترین زندگی را قرآن به انسان هدیه می‌کند و سعادت دنیا و آخرت در قرآن است، سعادتی که نیاز هر انسانی در دنیا و آخرت است.

حجت الاسلام و المسلمین راهداری با بیان اینکه سعادت آرزوی هر انسانی در دنیا و آخرت است ادامه داد: رعایت مقررات عدل، انصاف و صمیمت و صفا از قرآن تراوش می‌کند و قرآن سرچشمه رعایت عدل و انصلاف است.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: برای سعادت در دنیا و آخرت باید گرد قرآن بچرخید تا گمراهی نصیب هیچ کس نشود و همیشسه در هدایت بود.

انتهای پیام/ع

جشنواره قرآنی فداییان اسلام در زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.