سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودنیل: قضاوت فغانی خوب بود/برخورد توپ با دست حسینی پنالتی نبود

کارشناس داوری کشورمان گفت: علیرضا فغانی در بازی تیم های استقلال و پرسپولیس قضاوت مطلوبی داشت و مرتکب اشتباه تاثیرگذاری نشد.

نوذر رودنیل کارشناس داوری کشورمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قضاوت علیرضا فغانی در شهرآورد هشتاد و ششم اظهار داشت: فغانی در بازی امروز تیم های استقلال و پرسپولیس قضاوت مطلوبی داشت، دربی معمولا بار فنی زیادی ندارد و در این بازی نیز بازیکنان هر 2 تیم  با استرس بازی می کردند اما تیم داوری به خوبی توانست از پس قضاوت این مسابقه حساس برآید.

وی ادامه داد: من ابتدا با قضاوت فغانی در دربی مخالف بودم زیرا معتقد بودم ممکن است برای این تیم داوری که در آستانه حضور در جام جهانی هستند حاشیه هایی ایجاد شود اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و همه از نحوه داوری فغانی و کمک هایش راضی بودند.

کارشناس داوری با اشاره به صحنه مشکوک دقیقه 57 بازی که در محوطه جریمه تیم استقلال رخ داد گفت: برخورد توپ با دست سید مجید حسینی در محوطه جریمه پنالتی نبود زیرا دست این بازیکن از بدنش جدا نشد.

رودنیل در پایان گفت: فغانی در دربی 86 به جز چند اشکال جزئی در سایر صحنه ها بسیار خوب قضاوت کرد و اشتباه تاثیرگذاری نداشت.

انتهای پیام/

اظهارات رودنیل در مورد داوری دربی 86

برچسب ها: اخبار ورزشی ، دربی 86
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.