سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال بانوان؛

پیکانی‌ها در یک قدمی قهرمانی / ناکامی بزرگ شاگردان صادقی در اصفهان

تیم والیبال پیکان با پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر بانوان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال بانوان ایران (گرامیداشت شهید محسن حججی) امروز با برگزاری یک دیدار حساس در اصفهان پیگیری شد.

شاگردان فریبا صادقی در تیم ذوب آهن اصفهان در شرایطی از ساعت ۱۵ در سالن ملت شهر اصفهان به مصاف تیم پیکان رفتند، که پیکانی‌ها نزدیک‌ترین حریف ذوب آهن برای قهرمانی به شمار می‌رفت و شکست ذوب آهن با نتیجه‌ای غیر از ۳ بر ۲ موجب از دست رفتن قهرمانی می‌شد.

تیم پیکان که بازی دور رفت را با حساب ۳ بر ۲ به ذوب آهن واگذار کرده بود برای پیروزی راهی اصفهان شده بود تا بتواند نزدیک شدن به قهرمانی را در اصفهان جشن بگیرد. نبرد 2 تیم در سالنی مملو از تماشاگر برگزار شد و در نهایت تیم پیکان موفق شد با حساب ۳ بریک به پیروزی برسد تا یک ناکامی بزرگ از آن تیم ذوب آهن و شاگردان فریبا صادقی شود.

با این نتیجه پیکانی‌ها به طور میلیمتری به قهرمانی نزدیک شدند و حالا برای کسب عنوان قهرمانی تنها به یک پیروزی نیاز دارند. هفته آینده تیم پیکان باید به مصاف نماینده تهران برود و در صورت پیروزی در این مسابقه که چندان هم دور از دسترس نیست، جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. سبزپوشان ذوب آهن نیز همچون فصل قبل به مقام دوم دست خواهند یافت.

در دیگر بازی این هفته از رقابت‌ها تیم سالوت تهران در "بهنمیر" به مصاف تیم این شهر رفت و در نهایت با حساب ۳ بر صفر تن به شکست داد.

انتهای پیام/

پیروزی شیرین پیکان در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.