سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمانی: بازیکنان پرسولیس توان حرکت نداشتند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان به گونه‌ای بازی کردند که پرسپولیس‌ها بعد از دقیقه ۷۵ توان حرکت را نداشتند.

حسن زمانى عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد پیروزی استقلال در شهرآورد 86گفت :بازى بسيار عالى اى را ارائه داديم و نيمه اول كاملا در اختيار استقلال بود و ما مزد برترى را در همان نيمه گرفتيم.

او ادامه داد : در نيمه دوم كادر فنى بهترين تصميم را گرفت و همه ديديم استقلال ،پرسپوليسى را كه به دنبال گل بود آنقدر دواند كه ديگر آنها از دقيقه ٧٥ به بعد توان حركت نداشتند.

زمانى بيان كرد :پیروزی بسيار شيرينى بود و جا دارد اين برد خوب را به هوادارانمان هديه كنيم و از تك تك بازيكنان ،كادر فنى خوب ،باهوش و  مدبر هم تشكر مى كنم.

او افزود :اگر دوستان در ابتداى فصل به توصيه هاى من گوش مى كردند شايد اكنون جايگاه بهترى را در جدول داشتيم .ما مدام حرص مى خورديم اما برخى افراد ما را مقابل هواداران قرار مى دادند. در نهايت ديدند كه حرفهاى ما درست بود و اكنون تيم با كادر فنى جديد هم كلى تغيير كرده است.

عضو هيئت مديره استقلال بيان كرد :در اولين فرصت با نظر هيئت مديره قرارداد شفر و دستيارانش را تمديد مى كنيم تا خيال هواداران راحت شود.

او در مورد بحث پاداش گفت :به طور حتم در اولين فرصت با هماهنگى مدير عامل پاداش بازيكنان پرداخت مى شود.

زمانى بيان كرد :هواداران استقلال بايد از بازيكنان ،كادر فنى و مديريت حمايت كنند تا در سال آتى هر آنچه را كه آنها مى خواهند را فراهم كنيم.

عضو هيئت مديره استقلال گفت :براى بازى با العين به امارات مى روم و قطعا با دست پر از آنجا باز مى گرديم.

انتهای پیام /

سفر عضو هیئت مدیره استقلال به امارات 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، دربی 86
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.