سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری: به جای پرسپولیسی‌ها، ما جشن گرفتیم

مدیر عامل استقلال گفت: استرس بازیکنان باعث افت کیفیت بازی شد و انتظار نمایش بهتری از بازیکنان داشتیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا افتخاری مدیر عامل استقلال پس از دیدار برابر پرسپولیس گفت: این فکر را می‌کردیم که استقلال برنده می‌شود. استرس بازی کمی مقدار کیفیت بازی را پایین آورد و انتظار داشتیم هر 2 تیم بازی بهتری را به نمایش بگذارند که در هر صورت استرس این اجازه را نداد.

او افزود: سرمربی تیم ما تدبیری اندیشید و به دنبال کسب سه امتیاز بازی بود و نتیجه را واگذار نکند. شفر توانست بازی را مدیریت و نتیجه را از آن خود کند. به هواداران تبریک می‌گویم که حمایت کردند و به نوعی تحمل کردند تا تیم نتیجه بگیرد.

افتخاری در مورد لغو شدن قهرمانی پرسپولیسی‌ها گفت: به جای پرسپولیسی ها ما جشن گرفتیم.

همچنین افتخاری در مورد اینکه با اینفانتینیو صحبت داشته یا خیر گفت: نه متاسفانه، چون نخواستیم مزاحم او شویم. چرا که او مشغول تماشای بازی بود. البته در جام جهانی فوتسال در کلمبیا که حضور داشتم و با او صحبت کردم و با بچه هاى ما عکس یادگارى انداخت. او خیلی ایران را دوست دارد و خوشبختانه حضور او در کشور ما به نفع فوتبال ما است. اما متاسفانه برخی هواداران رعایت نکردند و یکی -2 مشکل  ایجاد کردند که اگر این اتفاق نمى افتاد بهتر بود.

افتخارى در مورد تمدید قرارداد بازیکنان بیان کرد: ما به دنبال این نیستیم که بازیکنی از تیم ما خارج شود بلکه دنبال اضافه کردن و تقویت تیم هستیم. با شفر هم صحبت کردم و به او گفتم بازیکنان ایرانی که در لیگ ما بازى مى کنند در نظر داشته باشد و به ما معرفى کند تا پیش از پایان قرارداد با آن‌ها مذاکره کنیم. سیاست ما این است از بازیکنان داخلى بهره ببریم و اکنون هم که بازیکن خارجى آوردیم، مجبور شدیم.

او در مورد وضعیت تمدید قرارداد شفر و پیشنهاد دیگر تیم‌ها به او گفت: مربیان حرفه‌ای پیشنهاداتی دارند، اما با استقبالی که امروز از او در ورزشگاه صورت گرفت  بعید مى دانم او استقلال را رها کند و جاى دیگرى برود. چرا که خود شفر هم مردم ایران را دوست دارد و از آن‌ها تعریف مى کند. ما هم به او علاقمند هستیم. شفر کمک کرد و تیم ما را به بالاى جدول آورد و امیدوارم او در آسیا هم نتیجه بگیرد.

افتخارى در مورد وضعیت پادووانی عنوان کرد: او همه ما را نگران کرد و شرایط روز‌های اولش خوب نبود، اما بعد از عمل پای او حس پیدا کرد و پزشکان به بهبودی او امیدوار شدند. ٣،٢ ماه زمان مى خواهد تا خوب شود. او حتى پس از عمل دست هایش تکان نمى خورد، اما در فیلمى که او امروز پخش کرد همه دیدید که دست هایش را تکان داد و این باعث امیدوارى است.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود بویان مصدوم بوده است، گفت: پیش از این ٢ بازیکن آوردیم که در تست‌ها رد شدند. شاید تیم هاى دیگر بگیرند، اما فرصت آماده کردم بازیکنان را نداشتیم. بویان در تست‌ها قبول شد و کمیته پزشکی ما هم تائید کرد. اول گفتند او از بارفیکس افتاده است، اما بعدا مشخص شد شفر به او گفته بود برای حضور در تمرین خودش را آماده کند و به همین دلیل او روی تردمیل کار می‌کرد و، چون سرعتش زیاد بوده به زمین افتاده و مچش آسیب دیده است. امروز هم با شفر صحبت کردم، اما سرمربى تیم احتیاط کرد و او را بازی نداد. به طور حتم بازى بعدى به میدان مى رود.

افتخاری درباره پرداخت پاداش گفت: شب گذشته پاداش برد مقابل الهلال را به بازیکنان دادیم و برای دربی هم در امارات پاداش‌ها را می‌دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات افتخاری بعد از برد برابر تیم پرسپولیس تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.