سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار مشهد:

شهرداری مشهد همواره با آستان قدس رضوی تعامل و همکاری دارد

شهردار مشهد گفت: همواره با آستان قدس رضوی تعامل و همکاری داشته ایم و درباره طرح توسعه اطراف حرم مطهر نیز موضع واحد داریم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قاسم تقی زاده خامسی پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت برگزاری نشست کلان شهرهای کشور در اصفهان اظهار داشت: شهرداری در کلان شهرهای بزرگ امروز به جورچینی از فرصت‌ها و تهدید‌ها تبدیل شده است و با مشکلاتی مشترک مانند مسایل مربوط به حمل و نقل، بافت‌های فرسوده شهری و به ویژه موضوع کسب درآمد دست و پنجه نرم می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها با بسیاری از نهادها در رفع مشکلات همکاری می‌کنند، افزود: برخی وزارتخانه‌ها به جای اینکه باری از دوش شهرداری بردارند با دخالت‌ دردسرهای زیادی در مسیر رفع مشکلات و یا انجام اقدامات شهری ایجاد می‌کنند.

شهردار مشهد کلید واژه تغییر اعضای شوراها در کشور را هماهنگی شوراها و شهرداری‌ها برشمرد و ابراز داشت: ۶ ماه از دوره شورای پنجم گذشت که اگر در این ۶ ماه امیدی در تغییر زندگی مردم ایجاد نکرده‌ایم باید مسیر جدیدی را در پیش بگیریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره ارتباط شهرداری مشهد با آستان قدس رضوی و برعکس بیان داشت: ما هیچ مشکلی با آستان قدس نداریم و با یکدیگر هماهنگ هستیم.

تقی زاده با بیان اینکه در ایام عید نوروز حدود هفت میلیون نفر به مشهد سفر می‌کنند، تصریح کرد: برنامه وسیعی برای پذیرایی از میهمانان نوروز داریم و با هماهنگی آستان قدس پارکینگ به ظزفیت ۳۰ هزار دستگاه خودرو در اطراف حرم آماده می کنیم.

وی اظهار داشت: ما همواره با آستان قدس رضوی تعامل و همکاری داشته ایم و درباره طرح توسعه اطراف حرم مطهر نیز موضع واحد داریم.

شهردار مشهد افزود: برخی افراد خارج از استان اجازه نمی‌دهند ما فعالیت خود را به درستی انجام دهیم و از انجام آنچه استاندار، شهردار و آستان قدس تمایل به انجام آن دارد جلوگیری می‌کنند که مشکل بزرگی برای ما ایجاد کرده است.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری شهردار مشهد  به مناسبت برگزاری نشست کلان شهرهای کشوردر اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.