سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار برجوان گرایی در دستگاه‌های اجرایی

استاندار کرمان خواستار جوان گرایی در دستگاه‌های اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان که امروز در سالن پیامبر اعظم (ع) استانداری برگزار شد، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان با بیان اینکه که موضوع پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان صورت پذیرفته است، گفت: در دستگاه‌های اجرایی افرادی وجود دارند که به دوران بازنشستگی رسیده اند و باز آن‌ها را برای خدمت نگه می‌دارند در صورتی که دستگاه‌های اجرایی اگر می‌توانند نیرو‌ها را بازنشست کنند و در این دستگاه‌ها جوان گرایی صورت گیرد.
محمد رضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این جلسه پیشنهاد تعدیل در برگزاری مناقصات را مطرح کرد.
وی با بیان برگشت منابع مازاد در آمد‌های مالیاتی، خواستار برگشت منابع شد.
پور ابراهیمی به زلزله در استان کرمان اشاره کرد و گفت: باید منابعی به صورت بلا عوض به استان در بخش‌های مختلف اختصاص داده شود.
وی گفت: برخی از بانک‌ها که مکلف به پرداخت اعتبار منابع بازسازی زلزله بوده اند، تعهدات خود را در این بخش انجام نداده اند که این موضوع را امروز عصر در نشست مشترک مجمع نمایندگان با شورای برنامه ریزی بانک‌ها پیگیری می‌کنیم.
رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت بودجه استان گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگان را تا پایان سال ۹۵ صد در صد پرداخت کرده ایم.
نیکزادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با سپاس از تلاش‌های استاندار کرمان برای موضوع آب خواستار توجه بیشتر به این موضوع شد و گفت: منابع ناشی از خسارات زلزله پارسال هنوز پرداخت نشده و عمده مسیر‌های ما به دلیل طوفان شن بسته است و پارسال هم به این دلیل دچار خسارت‌هایی شدیم؛ اما، علی رغم دستور استاندار هنوز مسیر‌ها بسته است.
وی به حرکت خوب سازمان تعاون در خرید خرمای بم اشاره کرد.
انارکی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با توجه به ویژه بودن منطقه انار و عدم راه توسعه برای این منطقه، تشکیل منطقه ویژه اقتصادی در انار را خواستار شد.
استاندار کرمان گفت: از کلیات این طرح استقبال می‌کنیم و در اولین فرصت آن را بررسی می‌کنیم.
حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال آینده باید بر داشته هایمان تأکید کنیم، آمایش ۱۰۰ هزار شغل برای سال آینده را کار بسیار خوبی دانست.
در این جلسه طرح هادی شهر صفائیه و لاله زار که در جلسه قبل مطرح شده بود، امروز نیز بررسی و مقرر شد طرح هادی لاله زار دوباره در کار گروه زیربنایی مطرح و بار دیگر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان بیان شود.
در این جلسه ۴۹ طرح از سوی اداره راه و شهرسازی نیز مطرح شد.

انتهای پیام/ی

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.