سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری: امیدوارم دست پر از زمین بازی خارج شویم

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: امیدوار هستم که بازی دربی پایتخت با پیروزی تیم استقلال تمام شود.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رضا افتخاری قبل از شروع دربی ۸۶ گفت: علت اینکه من در ورزشگاه حاضر نشدم این بود که بایدتیمی را آماده دربی می کردیم که بتواند رضایت هواداران را جلب کند.

او بيان كرد: امیدوار هستم که بازی دربی پایتخت با پیروزی تیم استقلال تمام شود. بازیکنانی هم که امروز قبل از بازی دیدم بسیار با روحیه بودند و مصمم هستند که پیروز شوند.

افتخاری ادامه داد: اكنون به این وضعیت رسیدیم و هواداران هم راضی هستند. امیدوارم امروز بازی خوبى از استقلال ببینیم و بتوانیم رضایت هواداران را جلب کنیم. بسيار خوش بين هستم چرا كه تیم در اين اواخر بسيار تغيير كرده است . استقلال تيم يک دست و خوبى به همراه بازيكنان شده است.

مدیرعامل استقلال درباره حضور اینفانتینو گفت: خوب است كه او بیاید و شرايط ما را از نزديک نظاره کند. او بايد مى آمد تا ثابت شود حرف هايى كه مطرح مى شود صحت ندارد. خود ما زمانی که می‌خواستیم بازیکن بگیریم متوجه شدیم که ذهن بازيكنان را منحرف مى كردند اما وقتی آنها به ایران آمدند متوجه شدند تمام حرف‌ها صحت نداشته است. حضور اينفانتينو می‌تواند برای آینده فوتبال ما موثر باشد و کمک کند از این مشکلات خارج شویم.

او مورد اینکه آیا او توانسته اینفانتینو را ببیند یا خیر گفت: من وقت نکردم اما اگر بتوانيم بين دو نيمه با او صحبت مى كنيم.

انتهای پیام/

اظهارات افتخاری درباره دربی 86 پایتخت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.