سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب ۱۴ هزار و ۵۷۵ متر بنای غیر مجاز در بابل

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل از تخریب ۱۴ هزار و ۵۷۵ مترمربع بنای غیر مجاز یکماه گذشته در روستا‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل از اجرای پنج مورد حکم قلع و قمع بنای غیر مجاز به مساحت ۱۴ هزارو ۵۷۵ مترمربع در زمین‌های کشاورزی این شهرستان در بهمن ماه امسال خبر داد.

وی اشاره ۱۱ مورد رای صادر شده ساخت و ساز غیرمجاز به نفع بخش کشاورزی این شهرستان به مساحت سه هزار و ۹۷۶ متر مربع، افزود: محاکم قضایی ۸ مورد از پرونده تغییرکاربری غیر مجازبه مساحت ۴ هزارو ۹۶۹ متر مربع را وارد ندانست.

سید احمد طاهری با اشاره به صدور یک مورد حکم قلع و قمع به مساحت ۵۰۰ مترمربع گفت: ۱۱۵ مورد پاسخ به دفاتر اسناد رسمی، ۱۴ مورد تشکیل پرونده جلوگیری از تغییر کاربری اراضی به مساحت ۲ هزار و ۹۱۰ مترمربع و ۲۷ مورد تشکیل کمیسیون تقویم اراضی از جمله عملکرد این مدیریت درراستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی در ماه گذشته بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل افزود: ۷ مورد مجوز به مساحت ۱۱ هزارو ۶۷۸ مترمربع و ۱۹۹ مورد نظارت بر مجوز‌های کمیسیون تبصره یک ازدیگر اقدامات انجام شده این مدیریت درراستای حفظ کاربری زمین های کشاورزی در بهمن ماه امسال است.

انتهای پیام/آ

اجرای پنج مورد حکم قلع و قمع بنای غیر مجاز در بابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.