سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واجبات چهل سالگی انقلاب به روایت محسن رضایی

محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از ضرورت های انقلاب اسلامی در چهل سالگی اش گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی به تازگی به پایان رسید؛ مراسمی که در آن هر کدام از مسئولان به نوبه خود وعده‌‌هایی دادند و قول و قراری گذاشتند. اما محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  پس از این وعده وعیدها پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و  به مواردی که مسئولان کشوری باید در چهل سالگی انقلاب رعایت کنند اشاره و عنوان کرد: مردم ما نباید منتظر دولتمردان بنشینند. صاحبان انقلاب مردمند.

رضایی نوشت:
"بایسته‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی١ ـ. مسئولان به تعهد خود به مردم، انقلاب و شهدا پایبند باشند. پاسخگویی و احساس مسئولیت در قبال مردم، نباید ضعیف شود. متأسفانه رابطه مسئولان با مردم ضعیف و بوروکراسی دولتی و اشرافی گری و تجملاتی شدن برخی مسئولان، مانع ارتباط متواضعانه آنان با مردم شده است.

٢ ـ. مسئولان باید خود در رعایت ارزش‌های انقلاب پیشگام باشند. انگیزه الهی در کار‌ها نباید جای خود را به تعریف و تمجید از خود بدهد. خودنمایی و چاپلوسی سم رابطه با خداست. ولایت خاصه یعنی پیروی از رهبری و ولایت عامه یعنی برادری و دوستی و محبت میان مردم و مسئولان باید تقویت شود.

٣ـ فساد و تبعیض و ظلم، همیشه یا از بالا شروع می‌شود و به پایین گسترش می‌یابد، یا از پایین شروع می‌شود و به دلیل ضعف دولتمردان به بالا می‌رسد. در زدودن فساد، تبعیض و ظلم نباید سهل انگاری کرد. شمشیر علوی باید از نیام برآید و در سال‌های آینده، ایران را به سالمترین و پاک‌ترین کشور جهان تبدیل کند.

٤ ـ. مردم ما نباید منتظر دولتمردان بنشینند. صاحبان انقلاب مردمند؛ بنابراین خوب است هم نهضت مطالبه گری را از خود شروع کنند و هم از مسئولان بخواهند که درست کار و خدمت کرده و فساد را از کشور دور کنند."


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.