سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفتگو با بانوی نخست مسابقات سوپرلیگ کاراته کشور

محدثه اقایی متولد سال۱۳۷۳ شهرکرمانشاه ، از سن ۴سالگی تحت نظر استاد مریم مشیری مربی نام اشنای تیم ملی کاراته ایران ، این رشته ورزشی را اغاز کرد.

 محدثه آقایی  ملی پوش کاراته بانوان  در گفتگو با خبرنگار  گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  گفت:  از سال ۱۳۸۷ به عضویت تیم ملی کاراته بانوان درامدم و تاکنون در میادین بزرگی شرکت نموده ام که حاصل ان ۱ نقره و ۱ برنز اسیا، برنز بازیهای کشورهای اسلامی ، ۳ قهرمانی کاپ جهانی و ۱۱مدال رنگارنگ تورنمنت های بین المللی و برون مرزی است.

 اقایی گفت:  از ابتدای سال میلادی ۲۰۱۸ در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان حضور داشته ام، در اولین مرحله این مسابقات در پاریس فرانسه ، با وجود تلاش فراوان  با بی عدالتی داوری موفق به کسب مدال نشدم  اما در مرحله دوم این رقابت ها در دبی،امارات  حریفان صاحب نامی حضور داشت  که با نتیجه نزدیک و با اختلاف یک امتیاز بازی را واگذار کردم و  عنوان پنجم لیگ جهانی دست  یافتم.

محدثه اقایی  کاراته کا وزن ۶۸+کیلوگرم تیم کاراته بانوان ایران  گفت: نداشتن اسپانسر مالی و عدم حمایت مسئولین را مهم ترین مشکل حال حاضر است حمایت های مالی و نگاه ویژه مسئولین ورزش و فدراسیون باتوجه به المپیکی شدن کاراته و نقش پررنگ مسابقات لیگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک، نقش بسزایی دارد.

اقایی ادامه داد:  در فینال یازدهمین دوره مسابقات سوپرلیگ کاراته کشور با کسب ۲۹۱ امتیاز و بالاترین امتیاز در تمام اوزان بعنوان بهترین بازیکن شناخته شدم و رنکینگ نخست را کسب  کردم .

وی با اشاره به برنامه های آتی خود گفت:  دارای مدرک کارشناسی در رشته تربیت بدنی هستم  و قصد دارم در سال اتی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد ادامه دهم

 آقایی در پایان از زحمات مربیان تیم تشکر کرد و گفت:  زحمات پدر و مادرش  و حمایت های همیشگی این دو عزیز  است که موفق شدم در  میادین جهانی حاضر شوم.

 

انتهای پیام/ز

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.