سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی دولت در هرمزگان مطرح کرد؛

اختصاص بیش از هزار و 480 میلیارد تومان اعتبار به هرمزگان

معاون رئیس جمهور گفت: در سفر استانی رئیس جمهور به هرمزگان بیش از هزار و 489 میلیارد تومان اعتبار به هرمزگان اختصاص یافت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نشست شورای اداری بندرعباس گفت: در سفر استانی رئیس جمهور به هرمزگان بیش از هزار و 489 میلیارد تومان اعتبار به هرمزگان اختصاص یافت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: از این میزان هزار و 189 میلیارد تومان برای تکمیل و آغاز اجرای 39 طرح و 300 میلیارد تومان هم از محل صندوق توسعه ملی به استان اختصاص یافت.

محمد باقر نوبخت افزود: اجرای 5 طرح در حوزه کشاورزی با 251 میلیارد تومان اعتبار، 3 طرح در حوزه آب با 220 میلیارد تومان اعتبار، 5 طرح در حوزه آموزش و پرورش با 91 میلیارد تومان اعتبار، 3 طرح عمرانی شهر و روستا با 65 میلیارد تومان اعتبار تومان، 5 طرح بهداشت و درمان با 285 میلیارد تومان اعتبار، 4 طرح در حوزه حمل و نقل با 187 میلیارد تومان اعتبار، 3 طرح در حوزه ورزش و جوانان با 29 میلیارد تومان اعتبار، 8 طرح آموزش عالی با 41 میلیارد تومان اعتبار و 20 طرح برای زیر ساخت گردشگری و میراث فرهنگی از جمله مهمترین طرح های شامل دریافت اختصاص بودجه است.

انتهای پیام/ز

اختصاص بودجه به 39 طرح در هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.