سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمین مرحله توزیع تخم مرغ تنظیم بازار در خراسان شمالی

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت:چهارمین مرحله از توزیع تخم مرغ تنظیم بازار در استان از دیروز آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حضرتقلی حیدری مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اظهار کرد: نخستین محموله از این محصول به میزان 20 تن به استان رسیده و توزیع می شود.

وی با بیان اینکه توزیع تخم مرغ تنظیم بازار تا رسیدن قیمت این محصول به نرخ متعادل، در استان ادامه دارد ، افزود: تخم مرغ تنظیم بازار به ازای هر شانه، 126 هزار ریال در بازار توزیع می شود.

به گفته وی در سه مرحله طرح توزیع تخم مرغ تنظیم بازار، 26.5 تن از این محصول در بازار استان توزیع شده است که قیمت هر کیلوگرم از این محصول 50 هزار ریال، 53 هزار ریال و 58 هزار ریال بوده است.

حیدری اظهار کرد: میزان تولید تخم مرغ صنعتی در خراسان شمالی صفر است اما سالانه 2 هزار و 950 تن تخم مرغ به صورت سنتی در استان تولید می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: سالانه هشت هزار تن تخم مرغ در استان به مصرف می رسد که بیش از پنج هزار تن از این محصول از سایر استان ها به بازار خراسان شمالی تزریق می شود.

انتهای پیام/آ

مصرف سالانه هشت هزار تن تخم مرغ در استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.