سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير باشگاه باریج اسانس كاشان مطرح کرد:

برگزاری مسابقات دوستانه والیبالیست های باریج کاشانبا تیم های مطرح لیگ برتر

تیم باریج اسانس کاشان با تیم های مطرح لیگ برتر والیبال مسابقات دوستانه برگزار می کند.

مدير باشگاه باریج اسانس كاشان، در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این مسابقات دوستانه با هدف ارتقای سطح کیفی و همچنین آمادگی بیشتر والیبالیست های نوجوان و جوان باشگاه در راستای برنامه های سال ۹۷ و سال های آتی، مسابقات دوستان برگزار می شود.

محمدرضا واعظ، با تاکید بر اینکه تیم باریج اسانس در طی دو سال گذشته، بر روی تیم های پایه و آکادمی خود سرمایه گذاری کرده است افزود : ارتقای بازیکنان در راستای ورزش و تفکر حرفه ای دیدگاه شان و رسیدن به سطوح بالاتر کشوری علاوه بر استان برای رسیدن به اهداف خود همراه با کسب تجربه از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات دوستانه است.

وی تصریح کرد: به همین منظور با تعاملاتی که باشگاه های بنام و مطرح پیکان و سرمایه ایجاد و موجبات همکاری در زمینه های والیبال ایجاد شد.

به‌گفته‌وی، در همین راستا روز یکشنبه ۶ اسفند ماه ۹۶ بازیکنان نوجوان باشگاه باریج اسانس میهمان باشگاه با قدمت پیکان شدند و امروز ۵ شنبه ۱۰ اسفند نیز میزبان تیم خوب و منسجم بانک سرمایه در کاشان در سالن کتابچی هستند.

مدیر باشگاه باریج اسانس كاشان حضور پرشور خانواده ها و علاقمندان و هواداران باریج اسانس برای تشویق و حمایت از این تیم را باعث دلگرمی و پشتکار نوجوانان والیبالیست کاشانی دانست و گفت : به طور قطع با یاری خداوند متعال و برنامه هایی که باشگاه در سال های آینده جهت رشد و پرورش نونهالان و نوجوانان و جوانان مستعد شهرستان کاشان خواهد داشت، شاهد فضای خوب جهت نشان دادن والیبال کاشان در عرصه والیبال آکادمیک و باشگاهی کشور خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.