سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز پرنشاط و خاص در مدرسه‌ی پسرانه درمشهد

بازارچه‌ی صنایع دستی و نمایشگاهی از خلاقیت‌های دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه‌ی اول بخشی از یک روز خاص در مدرسه‌ی پسرانه بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ امیرفخریان مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید گفت: بازارچه صنایع دستی، نمایشگاه و مسابقاتی که در فضای دانش‌آموزی ابتدایی و متوسطه‌ی اول در این مدرسه برگزار شد، با هدف فرهنگ سازی عنوان امسال برپا شده است.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در پایان شش ماهه اول سال تحصیلی به همت دانش آموزان و معلمان، بازارچه صنایع دستی در کنار نمایشگاهی از خلاقیت‌های دانش آموزان داشتیم که نمایشگاه موضوعات خوبی برای بچه‌ها نهادینه می‌کند.

فخریان افزود: به نمایش گذاشتن توانمندی‌های دانش آموزان و تیم‌هایشان در عرصه‌های مختلف مثل گل و گیاه ، تغذیه ، صنایع دستی، موارد فرهنگی ومسابقاتی مثل نجات تخم مرغ و پرتاب موشک آبی به صورت نمایش میدانی برگزار شده و همه براساس موضوعات درسی علوم دانش‌آموزان است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: در بخش علوم تجربی دانش‌آموزان در گروه سنی متوسطه اول به کار تشریح قلب و کلیه پرداختند. امیدوارم از این گروه سنی در آینده دانشمندان بزرگی پرورش یابند.

 

انتهای پیام// م. ط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.