سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

15 تا 18 اسفندماه؛

برگزاری همایش دانشجویان داروسازی سراسر کشور به میزبانی اهواز

همایش دانشجویان داروسازی سراسر کشور برای سومین بار در 3 دهه اخیر از 15 تا 18 اسفند ماه 96 به میزبانی اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احسان کوشکی، دبیر بیست و یکمین سمینار سراسری دانشجویان داروسازی دانشگاه های سراسر کشور با بیان اینکه برای سومین بار است که اهواز میزبان این همایش می شود بیان داشت: این همایش به مدت 3 روز با حضور دانشگاهیان، برخی از چهره های کشوری و صاحب نظران مسائل دارویی و شرکت های داروسازی مطرح ایران از 15 تا 18 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این سمینار علمی و صنفی را آگاهی بخشی در زمینه جایگاه و خدمات داروساز در نظام سلامت، انتخاب و انتقال موضوع های علمی روز به دانشجویان با برگزاری کارگاه های تخصصی، شناسایی مشکلات موجود در نظام آموزش داروسازی و ارائه راه حل های موثر، شناسایی و طرح مسایل صنفی، برپایی دوره های آموزشی و ایجاد فرصت آشنایی سرمایه گذاران دارویی و فعالان صنعت دارویی با پتانسیل های بالقوه استان خوزستان عنوان کرد.

کوشکی با بیان اینکه سمینار سراسری دانشجویان داروسازی ایران در سال های 77 و 78 نیز به میزبانی اهواز برگزار شده، اظهار کرد: 750 مقاله از دانشجویان و دانشگاهیان رشته داروسازی به دبیرخانه این سمینار رسیده که از این تعداد 360 مقاله حد نصاب لازم را برای شرکت در این همایش کسب کرده اند و از این تعداد 69 مقاله از اهواز مورد پذیرش هیات داوری قرار گرفته است.

دبیر سمینار سراسری دانشجویان داروسازی ایران در ادامه افزود: در آئین اختتامیه این سمینار که 18 اسفند ماه برگزار می شود، از نفرات برتر ارائه کننده مقاله های علمی و صنفی تجلیل خواهد شد.

احسان کوشکی اذعان داشت: در این سمینار بیش از 400 دانشجو، صاحب نظران علوم دارویی، مدیران عامل شرکت های دارویی و تعدادی نیز از دانشجویان علوم پزشکی به صورت آزاد حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/گ

اهواز، میزبان همایش دانشجویان داروسازی سراسر کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.