سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی؛

عزم جدی همه مسئولان برای شناساندن جاذبه های تاریخی اردکان به مسافرین نوروزی

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت:ساماندهی ورودی های شهر در ایام نوروز در دستور کار مسئولان ستاد خدمات سفر قرار گیرد.

 نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با تاکید بر استفاده از سمن های فعال حوزه گردشگری و بهره گیری مناسب از فضای مجازی گفت: برگزاری خلاقانه تر بازارچه های محلی و معرفی آداب و رسوم اردکان، برپایی جشن های عیدانه، کمپ های نوروزی، زیباسازی کالبد شهری، ساماندهی ورودی های شهر و تبلیغات فرا شهرستانی و ... در دستور کار مسئولان ستاد خدمات سفر قرار گیرد.

 تابش افزود: بهار و عید نوروز را نشانه رویکرد اعتدال گرایی و زیبایی دوستی ایرانیان و فرصتی مغتنم برای ایجاد همدلی، پویایی و شادابی جامعه دانست و افزود: شهرستان اردکان دارای جاذبه های متعدد تاریخی و فرهنگی است نیازمند اطلاع رسانی صحیح و استفاده از شیوه های نو برای شناساندن آن به  مسافران و گردشگران است.

وی تصریح کرد: قرار گرفتن شهرستان اردکان در مسیر پرتردد شمال به جنوب باعث شده بصورت طبیعی مسافرین نوروزی زیادی از شهرستان عبور کنند اما موضوع مهم این است که مسافرین نوروزی و گردشگران داخلی، اردکان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کنند، نه اینکه صرفا برای استراحت در آن اسکان یایند.

نماینده مردم اردکان ادامه داد: برای تحقق این امر مهم نیازمند تبلیغات منسجم و هدفمند در کنار تقویت زیرساخت های گردشگری هستیم که باید دستگاه های اجرایی شهرستان بخصوص در ایام عید، با هم افزایی و مدیریت منسجم، بهترین سطح خدمات را ارائه دهند.

نماینده مردم اردکان همچنین با تقدیر از زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی و هلال احمر، در ایام عید برای افزایش سطح امنیت تردد مسافرین نوروزی؛ پیشنهاداتی را جهت پذیرایی هر چه بهتر از مسافرین نوروزی در شهرستان اردکان عنوان کرد.

در این جلسه که مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، رئیس جمعیت هلال احمر استان، معاون فرمانده پلیس راه استان، فرماندار، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اردکان و تعدادی از روسای ادارات و فعالین سمن های میراث فرهنگی شهرستان حضور داشتند، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های پیشنهادی ارائه و جمع بندی نهایی صورت گرفت.

همچنین روز دوم نوروز به عنوان روز اردکان تعیین و برنامه هایی برای پاسداشت هر چه بهتر این روز به تصویب اعضا رسید.

ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز شهرستان اردکان با حضور نماینده مردم اردکان تشکیل جلسه داد.
انتهای پیام/ ی

تبلیغات منسجم و هدفمند در کنار تقویت زیرساخت های گردشگری

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.