سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گمرگ خبرداد:

ایران و ارمنستان چهار سند همکاری اقتصادی امضا کردند

ایران و ارمنستان در اختتامیه «پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری ایران و ارمنستان» چهار سند همکاری در زمینه های کمیسیون اقتصادی مشترک، گمرک و ورزش به امضا رساندند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گمرک،جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در آیین اختتامیه «پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری ایران و ارمنستان» چهار سند همکاری در زمینه های کمیسیون اقتصادی مشترک، گمرک و ورزش به امضا رساندند.

این اسناد شامل یک سند کمیسیون اقتصادی مشترک، 2سند در زمینه همکاری های گمرکی و یک سند در مورد ورزش بود. سند کمیسیون اقتصادی مشترک و همکاری در زمینه ورزش را وزیر نیرو و 2سند همکاری گمرکی را رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران امضا کرد.

پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری ایران و ارمنستان صبح امروز با حضور وزیر نیرو ، رئیس کل گمرک ایران و مسئولان برخی دستگاههای اجرایی در ایروان پایتخت ارمنستان آغاز به کار کرد.

در پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری ایران و ارمنستان، «آشوت مانوکیان» وزیر زیرساخت‌های انرژی و منابع طبیعی ارمنستان، حضور داشت و با ابراز خرسندی از حضور رئیس کل گمرک ایران در ایروان از توسعه همکاری های گمرکی و تلاش های دو جانبه در این خصوص استقبال کرد

در این دوره موضوع هایی همچون تسریع در تکمیل خط سوم انتقال برق ایران و ارمنستان (به عنوان محور کریدور انرژی چهار جانبه شمال جنوب) بین ایران، ارمنستان، گرجستان و روسیه و ایجاد بستر تبادلات فصلی برق و انرژی 2کشور و منطقه بررسی شد. بحث درباره حضور شرکت‌های ایرانی در پروژه‎های نیروگاهی ارمنستان و بررسی موضوع محیط زیست رودخانه ارس و توسعه تبادلات تجاری و حمل و نقل و گمرکی از دیگر محورهای برگزاری اجلاس پانزدهم بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.