سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارخانه: حاشیه در شان والیبال نیست / می‌دانستیم پیکان متحول می‌شود

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: انتظار داشتم که تیم پیکان متحول شود و پرفشار بازی کند.

به گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه پس از صعود تیمش به فینال لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به پیروزی ما مقابل پیکان در مسابقه اول، انتظار داشتم که این تیم متحول شود و  پر فشار بازی کند. در یک هفته گذشته بر همین اساس تمرین می‌کردیم و پس از هر جلسه تمرین 10 دقیقه با بازیکنانم حرف می‌زدم و می گفتم که پیکان بازیکنان شاخصی دارد و نباید کار را تمام شده بدانیم.

وی افزود: در ست اول پیروز شدیم اما در ابتدای ست دوم ناگهان 8 بر 2 عقب افتادیم که البته این فاصله را کم کردیم که این نشان از قدرت بالای تیم ما دارد.

کارخانه گفت: امیدوارم با قهرمانی در این فصل هت‌تریک کنیم و دل هواداران خود و کسانی که از ما حمایت کرده‌اند را شاد کنیم. یک هفته تا فینال زمان داریم و باید روی اشتباهات و از دست دادن تمرکز خود در بخش‌هایی از مسابقه کار کنیم. در مسابقه اول با پیکان بهتر بازی کردیم اما امروز نوسان بیشتری داشتیم.

سرمربی بانک سرمایه درباره حاشیه‌هایی که در مسابقه پیش آمد گفت: این مسائل در شان والیبال نیست. واقعا حیف است که والیبال به این قشنگی را با این تنش‌ها به حاشیه ببریم. ورزش ما نتیجه گراست و به همین خاطر همه با استرس و هیجان بالا کار می کنند. در فوتبال هم چنین شرایطی وجود دارد.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی بانک سرمایه بعد از رسیدن به فینال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.