سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان کرمان از تمرینات هندبالیست های مس

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با حضور در سر تمرینات تیم هندبال مس در جریان روند آمادگی بازیکنان برای بازی های آتی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی در این بازدید که با حضور مدیرعامل شرکت مس همراه بود، درباره روند تمرینات تیم هندبال و برنامه های آتی این تیم با مسئولان تیم و باشگاه گفتگو کرد.

وی در حاشیه ی این بازدید در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز کرمان حمایت کامل خود را از این تیم اعلام کرد و قول مساعد داد همواره در کنار تیم باشد.

امیری خراسانی با اشاره به دیدار حساس هندبال مس با سنگ و آهن بافق اظهار داشت: هندبالیست‌های مس در هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر روز پنجشنبه 10 اسفند جاری از ساعت 16 در تالار هندبال شهید تجلی کرمان میزبان تیم سنگ و آهن بافق هستند.

وی افزود: هندبالیست‌های مس این توانایی را دارند که با پیروزی در این بازی و کسب امتیاز کامل آن هفت امتیازی شوند و به رده‌ی ششم جدول لیگ صعود کنند.

امیری خراسانی تصریح کرد: در مقابل تیم سنگ آهن نیز که با شانزده امتیاز در رده‌ی سوم جدول قرار دارد، دغدغه سقوط به رده‌های پایین جدول را ندارد.

انتهای پیام/ب

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان از تمرینات تیم هندبال مس بازدید کرد

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.