سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیسیونر سلامت و امنیت غذایی اتحادیه اروپا مطرح کرد:

همسویی برنامه اجرایی سازمان جهانی بهداشت و تعهدات ایران

آندرياس کاتيس برنامه اجرایی و تعهدات ایران را با برنامه اجرایی سازمان جهانی بهداشت مصوب شده در سال ۲۰۱۵ در زمینه مقاومت میکروبی را همسو دانست.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشورمان در سفر خود به بلژیک، با کمیسیونر سلامت و امنیت غذایی اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو کرد.
 
مهمترین موضوعات مطرح شده در دیدار آندرياس کاتيس کمیسیونر سلامت و امنیت غذایی و هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران شامل ارتقای همکاری‌های بهداشتی و سلامت غذایی، اهمیت مقاومت ضد میکروبی، امنیت سلامت منطبق بر مقررات بین المللی، ارزیابی فناوری سلامت، کنترل و مبارزه با بیماری های غیرواگیر و مبارزه با دخانیات بود.

تاکید بر از بین بردن تجارت غیرقانونی دخانیات تحت کنوانسیون دخانیات سازمان جهانی بهداشت

در این دیدار، دو طرف بر از بین بردن تجارت غیرقانونی دخانیات تحت کنوانسیون دخانیات سازمان جهانی بهداشت و تامین سلامت فرآورده های کشاورزی و افزایش همکاری در حوزه تحقیقات حوزه سلامت، تاکید کردند.

کمیسیونر سلامت و امنیت غذایی اتحادیه اروپا از تعهد ایران برای بهبود امنیت سلامت جهانی و آمادگی برای مقابله با شیوع حوادث غیرمترقبه قدردانی و تاکید کرد: از تلاش های جمهوری اسلامی ایران در حوزه مقاومت میکروبی استقبال می کنیم

وی برنامه اجرایی و تعهدات ایران را با برنامه اجرایی سازمان جهانی بهداشت مصوب شده در سال ۲۰۱۵ در زمینه مقاومت میکروبی را همسو دانست.

آندرياس کاتيس ضمن تاکید بر اهمیت انجام تحقیقات مشترک و نوآوری بین ایران و اتحادیه اروپا، خاطرنشان کرد: کارگاه مشترکی اواخر فروردین در تهران برگزار می شود که فرصت مناسبی برای ارتقای همکاری های مشترک در زمینه تحقیقات، نوآوری پیش روی ایران و اتحادیه اروپا قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.